شرط عجیب نکونام برای تمدید قرارداد با استقلال
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

شرط عجیب نکونام برای تمدید قرارداد با استقلال

گروه ورزشی؛ جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران یکی از افرادی است که در تابستان جاری شایعات فراوانی درباره مقصد آینده او به گوش می رسد. گفته می شود که نکونام یک پیشنهاد دندان گیر از تراکتور در جیب دارد و با توجه به اختلافات نهان و آشکارش با امیر قلعه نویی بی میل نیست تا از استقلال جدا شده وبه تبریز برود.

به گزارش افکارنیوز ، با این وجود نکونام در ملاقات هفته گذشته اش با فتح ا... زاده درباره مشکلات پیش روی تمدید قراردادش با آبی ها اشاره مختصری به دلخوری اش از قلعه نویی داشت و تاکید کرد که حرف و حدیث ها و مصاحبه های اخیر سرمربی استقلال، شان و جایگاه او به عنوان کاپیتان تیم ملی را زیر سئوال برده و فتح ا... زاده به او اطمینان داد که در یک جلسه رودرو و سه نفره با سرمربی استقلال همه این دلخوری ها و گلایه ها برطرف خواهد شد. با این وجود نکونام برای تمدید قرارداد شرط بزرگتری داشت که تعجب فتح ا... زاده را برانگیخت.

او به مدیرعامل آبی ها تاکید کرد در صورتی قراردادش را با استقلال تمدید می کند که فلانی دراین تیم نباشد! منظور جواد از فلانی یکی از معاونین باشگاه استقلال است که از معتمدین فتح ا... زاده محسوب می شود و نقش کلیدی در تصمیم گیری ها و برنامه های این باشگاه دارد، به ویژه اینکه در فصل نقل و انتقالات مامور مستقیم مذاکره و عقد قرارداد با بازیکنان است.

همان مدیری که نکونام در طول فصل با او به مشکل برخورده بود و با یک مصاحبه آتشین علیه او دست به افشاگری زد. مدیری که اغلب بازیکنان استقلال از تصمیمات عجیب و رویکرد غیرحرفه ای اش دل پری دارند.

فتح ا... زاده در قبال این شرط نکونام سکوت کرد اما همین شرط عجیب او را بر سر دوراهی قرار داده و بدون تردید با توجه به پافشاری نکونام در این زمینه در صورت تمدید قرارداد کاپیتان تیم ملی باید، مستقیما با او توافق کند.

 




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: شرط نکونام , تمدید قرارداد نکونام , کاپیتان تیم ملی ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 11 تير 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی