فتح‌الله‌زاده:پوست خسرو را می‌کنم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه مراسم رونمایی از نوشابه انرژی‌زای باشگاه استقلال ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه به خاطر تأخیر در این جلسه گفت: ما مدتی است با باشگاه پرسپولیس کارهای اقتصادی انجام می‌دهیم ولی وقت نمی‌شود آنها را منعکس کنیم. دوستی به من گفت پرسپولیس رستوران زده و من هم به آنها گفتم که ما هم رستوران زده‌ایم ولی دیدم رویانیان چندی پیش در تلویزیون به من با نیشخند گفت که فتح‌الله‌زاده مدعی شده می‌خواهد ایرلاین بزند اما من نگفته بودم که ما ایرلاین خریده‌ایم بلکه گفتم کارهایش را پیش بردیم ولی به دلیل مشغله آن را رها کردیم. حالا هم به شما نوشابه تولید شده باشگاه استقلال در سال 2006 را نشان می‌دهم که بعداً رویانیان نگوید هرکاری انجام داده ما از روی دست او تقلب کرده‌ایم.

وی افزود: همه می‌گویند رنگ آبی این نوشابه خوشمزه‌تر است چون طعم قهرمانی می‌دهد و تمام نوآوری‌اش کاملاً ایرانی است. اگر شما خبرنگاران در طول این یک هفته از من پرسیده‌اید که چرا خسته نمی‌شوم به خاطر این است که از این نوشابه‌ها می‌خورم (با خنده).

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر جلسه‌اش با نکونام گفت:‌ جلسه خوبی بود و همه چیز تمام شد. هم نکونام و هم رحمتی امشب قراردادشان را نهایی می‌کنند و با پژمان منتظری نیز صحبت کردیم که تا نیم‌فصل در تیم ما بماند هرچند می‌خواهم او را متقاعد کنم که تا آخر فصل در استقلال بماند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت تیموریان گفت: فردا آخرین روزی است که طبق وعده با تیموریان قرار داشتیم و همه چیز نهایی می‌شود.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که شما پول از کجا می‌آورید گفت: امیدوارم هواداران این نوشابه‌ها را بخرند تا ما مشکلاتمان حل شود. دیشب به صورت سرانگشتی حساب کردم و دیدم که به همه چک داده‌ام. وقتی بازیکنان استقلال این چک‌ها را برگشت می‌زنند خودشان کیف می‌کنند. امروز نکونام چندین چک آورد و گفت این بار من برای شما چک آورده‌ام.

یکی از خبرنگاران پرسید رابطه شما با وزارت ورزش چگونه است که فتح‌الله‌زاده گفت: رابطه ما خوب است و از اول هم خوب بود. آن روزی که شایعه کرده‌اند جانشین من مشخص شده با خبرنگارشان تماس گرفتم و به او گفتم لزومی ندارد که دروغ بنویسی به همین خاطر استعفاء دادم که به آن آقا بگویم که قرار نیست من عوض شوم. من همیشه رابطه‌ام با وزیر خوب بوده و اصولاً آدمی نیستم که وقتی چنین شایعاتی به وجود می‌آید رابطه‌ام را با کسی خراب کنم. اتفاقاً همه دیدند که وزیر چقدر از من حمایت کرد و خوشحالم که با قهرمانی همه چیز به پایان رسید.

به گزارش فارس، یکی دیگر از خبرنگاران پرسید رابطه شما با معاونان وزیر چطور است که فتح‌الله‌زاده گفت: این دیگر اظهر من‌الشمس است و احتیاجی به گفتنش نیست.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص این موضوع که آیا واقعاً‌ می‌خواهید ساموئل به پرسپولیس برود، گفت:‌ از قبل هم به رویانیان گفته بودم که می‌خواهیم به رویانیان کمک کنیم ولی انصافاً منتظر این هستیم تا تکلیف تیموریان مشخص شود. اگر او را بگیریم انصافاً در حق ساموئل ظلم می‌شود که در استقلال بماند.

خبرنگار فارس پرسید، ظاهراً به خاطر گرانی دلار و مطالبات ساموئل نمی‌توانید او را حفظ کنید که فتح‌الله‌زاده گفت: اشکالی ندارد چک‌هایش را رویانیان بدهد ولی ساموئل برای ما بازی ‌کند! هرچند اگر آندو تیموریان به استقلال نیامد ساموئل را حفظ می‌کنیم.

وی در خصوص چک‌هایی که به بازیکنان داده است اظهار داشت: همیشه صداقت کوبنده‌ترین سلاح انسان بوده من همیشه اگر پول هم نداشتم از طریق مختلف پول بازیکنان را جور کرده و به آنها داده‌ام. در حال حاضر هم 90 درصد بازیکنان طلب‌های خود را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه بازیکنان به من اطمینان دارند،‌خاطرنشان کرد: چون من همیشه با صداقت رفتار می‌کنم بازیکنان هم با من کنار می‌آیند برای مثال همین امروز که با جواد نکونام صحبت می‌کردیم وی از 600 یا 700 میلیون قرارداد فصل گذشته‌اش گذشت کرد. من هم از رفتار حرفه‌ای این بازیکن لذت بردم و به وی گفتم از اینکه جوان و با معرفت هستی، به تو غبطه می‌خورم. همچین امروز پژمان منتظری گفت من به پول نیاز دارم اما دلم نمی‌آید که چک شما را برگشت بزنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: باید از علی امیری و همچنین امیر قلعه‌نویی در فصل گذشته بسیار من را کمک کردند تشکر کنم. از همه دوستانی که در کنار استقلال بودند باید تشکر کنم و یادآور شوم من خودم کمترین سهم را در قهرمانی استقلال داشتم.

فتح‌الله‌زاده در مورد آخرین وضعیت عقد قرارداد با مجتبی جباری تصریح کرد: من آدم لجبازی نیستم مجتبی مثل پسر من است اما ما در باشگاه اصولی داریم که به آن پایبند هستیم. ما به مجتبی هم گفتیم که صحبت‌های خوبی انجام نداده اما همین که شنیده‌ام صحبت‌هایش را اصلاح کرده یعنی حرکت مثبتی انجام داده اگر جباری از صحبت‌هایش پشیمان شود بزرگی خودش را ثابت کرده و نباید فکر کند با این کار خودش را کوچک کرده است.

وی در مورد فروش نوشابه‌های انرژی‌زای باشگاه استقلال و درآمدی که از این راه به باشگاه می‌رسد گفت: هر فروشی که صورت می‌گیرد چند درصدش به باشگاه داده می‌شود. ما حدود 30میلیون هوادار داریم اگر هر هوادار روزی یک عدد از این نوشابه‌ها بخرد و بخورد هم خودش لذت می‌برد هم سود زیادی به باشگاه می‌رسد. هر استقلالی باید در روز سه وعده صبح، ظهر و شب از این نوشابه‌ها بخورد. مبلغ هر کدام از این نوشابه‌ها هم 4 هزارو 500 تومان است. بدون شک بازیکنان هم از این نوشابه‌ها استفاده خواهند کرد و بعد از هر تمرین از آن میل می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: هیچ وقت قول قهرمانی نداده‌ام اما شرایط به گونه‌‌ای پیش‌ رفت که توانستیم در هر فصل یک جام بگیریم. هدف ما در حال حاضر عبور از خط نماینده تایلند است برخلاف چیزی که رسانه‌ها اعلام کردند این تیم اصلا رئیس نیست و توانسته نماینده چین و کره را از دور مسابقات حذف کند. شاید باورتان نشود اما دوست داشتم دراین مرحله به نماینده ژاپن می‌خوردیم.

فتح‌الله‌زاده عنوان کرد: وقتی پایان فصل استعفا کردم بعضی‌ها گفتند که چرا الان این کار را می‌کنید من نمی‌دانم پس چه زمانی باید استعفا دهم. در حال حاضر دیدم اگر تیم را ترک کنم هواداران ضربه می‌خورند به همین دلیل با درخواست هیئت مدیره ماندم و به کارم ادامه دادم. در یک هفته گذشته شاید حدود 4 ساعت خوابیده باشم.

وی در مورد کمک مالی وزارت ورزش به باشگاه استقلال عنوان کرد: به باشگاه استقلال تنها وزارت ورزش کمک می‌کند اما به پرسپولیس نهادهای مختلفی مانند سازمان سوخت و امثال این کمک می‌کنند. در تمام دنیا مکانیزم درآمد باشگاه‌ها درصدی است.

وی افزود: 7 تا 10 درصد درآمد باشگاه‌ها هم از طریق فروش کالاهایی مانند نوشابه است. اگر هواداران استقلال هم کمی بیشتر کمک کنند می‌توانیم ما هم 10 درصد درآمد‌مان را از این طریق به دست آوریم.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سؤال که چه فوت کوزه‌گری‌اش دارد که هر بازیکنی بعد از ورود به دفترش یا با استقلال قرارداد می‌بندند یا قراردادش را تمدید می‌کند،‌تصریح کرد: اتاق من دو در دارد یک در برای ورود و خروج است و در دیگر رو به حیاط باز می‌شود. به هر بازیکنی که به دفتر من می‌آید می‌گویم که یا قراردادت را با استقلال امضا کن و از در اصلی خارج شو یا خودت را از در دیگر به حیاط پرت کن!

وی در مورد عقد قرارداد با خسرو حیدری گفت: خسرو امروز به امیری پیامک داده بود و از من گله کرده بود. وی در پیامکش گفت فتح‌الله‌زاده مصاحبه کرده و گفته که از این خسروها زیاد دارم و هر وقت اراده کنم یکی از آنها را از جیبم درمی‌آورم و فعلا هم قهر کرده است. اگر قراردادش را با استقلال تمدید نکند پوستش را می‌کنم.(با خنده)

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت کمپ این باشگاه اظهار داشت: در حال حاضر جلوتر از فاز اول هستیم و تا آخر تابستان بخش اداری به اتمام می‌رسد برای ساخت کمپ هیچ پولی از وزارت ورزش نگرفتیم بلکه در این راه وزارت نفت و مهندس طلوعی کمک زیادی به ما کردند. حالا هم به دنبال یک وزارتخانه جدید هستیم تا از آنها کمک بگیریم. به باشگاه پرسپولیس 200 میلیارد تومان رسیده و به ما تنها 3 میلیارد تومان داده‌اند. این طبیعی است چرا که به نظر می‌رسد هزینه پرسپولیسی‌ها زیاد است و رویانیان با اعتباری که دارد توانسته این پول را جمع کند اما من فکر می‌کنم رویانیان امسال با مشکلات مادی زیادی در پرسپولیس روبرو خواهد شد.

وی افزود: ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید توجه ویژه‌ای به ما شود. هنوز فرصت نشده با وزیر ورزش در این خصوص صحبت کنم.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده دو هفته در لیگ برتر بازی نخواهد کرد،گفت: هنوز سازمان لیگ جوابی به ما نداده اگر ما بتوانیم نماینده تایلند را شکست دهیم و در دور بعد به نماینده کره جنوبی برخورد کنیم دیگر نمی‌توانیم به ایران بیاییم و باید از تایلند مستقیما عازم کره شویم. امیدوارم مسئولان این موضوعات را در نظر بگیرند و بهترین تصمیم را بگیرند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: فتح الله زاده , خسرو حیدری , قرارداد خسرو حیدری ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 12 تير 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی