انصاری‌فرد: دنبال کلاس گذاشتن نیستم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

کریم انصاری‌فرد اظهار داشت: خوشبختانه تمرینات خوبی را به صورت شخصی برای نگه داشتن آمادگی‌ام دنبال کردم و در وضعیتی هستم که خوشبختانه آماده برای حضور در تمرین هر تیمی که قسمتم باشد و در آن حضور داشته باشم، هستم.

وی افزود: متاسفانه برخی‌ها باز هم می‌خواهند من را مقابل هواداران پرسپولیس قرار دهند و باور کنید بعضی وقت‌ها حرف‌های عجیبی را از زبان خودم می‌خوانم، اما برای چندمین بار اعلام می‌کنم من عاشق پرسپولیس بودم، هستم و خواهم بود، اگر لازم باشد ۱۰۰ بار دیگر این حرف را می‌زنم.

انصاری فرد ادامه داد: من بازیکنی نیستم که بخواهم برای تیم و کسی کلاس بگذارم و همیشه معتقدم روزی و عزت و ذلت دست خدا است و نباید دنبال برخی صحبت‌ها و خبرهایی که واقعاً کذب است، رفت تا من را مقابل هواداران پرسپولیس قرار دهند.

انصاری‌فرد خاطر نشان کرد: دوست دارم که این حرف‌های من را هواداران پرسپولیس بشنوند. البته خدا را شکر آنها که سال گذشته واقعاً در حق من برادری و بزرگواری کردند همه چیز را می‌دانند، من از آنها می‌خواهم به برخی از مطالب و صحبت‌ها از قول من درباره پرسپولیس گفته می‌شود، توجهی نکنند. چون من آدمی نیستم که بخواهم دنبال این مسائل بروم و همیشه هم هر کجا باشم آرزوی قلبی‌ام سربلندی و موفقیت پرسپولیس است.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: کریم انصاری‌فرد , کلاس , هواداران پرسپولیس , هواداران ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : جمعه 14 تير 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی