تهران گرمتر می‌شود
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایسنا

مهندس عبدالرضا امیدوار شهری گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق پراکنده در برخی نقاط شمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر، شمال شرق و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: تا روز دوشنبه در شرق کشور به ویژه منطقه زابل و نیز در پاره‌ای از نقاط جنوب شرق کشور وزش باد و گرد و خاک رخ خواهد داد که در این مدت دمای هوا در نیمه شمالی کشور افزایش خواهد یافت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به وضع هوای پایتخت اشاره کرد و به ایسنا گفت: طی روزهای شنبه و یکشنبه آسمان تهران صاف در پاره‌ای نقاط با وزش باد پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در روز شنبه با یک درجه افزایش به ۲۳ و ۳۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و در روز یکشنبه نیز به ۲۴ و ۳۸ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

به گفته امیدوار شهری در روز شنبه استان خوزستان با حداکثر دمای ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل، چهارمحال و بختیاری و زنجان با حداقل دمای ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین استان‌های کشور خواهند بود. همچنین پس از خوزستان به ترتیب استان‌های فارس و قم با ۴۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و لرستان با ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرم‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.




:: موضوعات مرتبط: اجتماعي , ,
:: برچسب‌ها: پیش‌یابی هواشناسی , سازمان هواشناسی , هواشناسی , هواشناسی روز شنبه ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : جمعه 14 تير 1392
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی