اتوبوسی که این هنرمند جوان را از سینما و تلویزیون گرفت + عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از مهر

16 اردیبهشت ماه، پیمان ابدی بدلکار سینما و تلویزیون، در یک یک صحنه از تله فیلم «چشم‌های نامحسوس» و هنگام بدلکاری، از دنیا رفت.

پیمان جلالی ابدی متولد 11 آبان 1351 در محله یوسف‌آباد تهران است. او در 6 سالگی به ورزش اسکی پرداخت و در 12 سالگی برای ادامه تحصیل به آلمان و شهر کلن سفر کرد و در همان جا طراحی و کارگردانی صحنه‌های اکشن را پیگیری کرد.

 

 
 اتوبوسی که در فیلم «چشم‌های نامحسوس» باعث مرگ پیمان ابدی شد

 

رشته تخصصی ورزشی ابدی شیرجه Diving بود. او در مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی اروپا و قهرمانی آلمان، مجموعا 37 مدال کسب کرد و به خاطر شیرجه منحصربفردش در فرانکفورت، موفق به ثبت نام خود در رکوردهای گینس گردید.

 


پیمان ابدی در نمایی از فیلم «پستچی سه بار درنمی‌زند»

 

ابدی عضو تیم ،Action concept یکی از 4 تیم برتر اکشن جهان، بود و با طراحی و اجرای صحنه‌های اکشن در پروژه‌های مشهوری نظیر «هشدار برای کبرا 11»، «پلیس‌های موتورسوار» ، «100 درجه»، «دلقک» و «فرشتگان وحشی» مهارت‌های علمی و فنی خود را به نمایش گذاشت.

 
 
پیمان ابدی در سال 1385 به ایران بازگشت و یک آموزشگاه حرفه‌ای اکشن تاسیس کرد. اما بعد از سه سال از حضورش در ایران در 16 اردیبهشت 1388 در حین ایفای نقش بدل‌کاری در فیلم «چشم‌های نامحسوس» بر اثر حادثه، جان خود را از دست داد.
 

مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد ابدی

از جمله فیلم‌هایی که ابدی در آن بدلکار بوده است، می‌توان به فیلم‌های «مخمصه»، ریسمان باز»، «پستچی سه بار درنمی‌زند»، «میوه ممنوعه»، «مرگ تدریجی یک رویا» و «راه بی‌پایان» اشاره کرد.




:: موضوعات مرتبط: فرهنگ/هنر , ,
:: برچسب‌ها: چشم‌های نامحسوس , پیمان ابدی , بدلکار سینما , مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد ابدی , سینمای ایران , تلویزیون , بدلکاران ,
:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 16 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی