پرداخت 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در سال
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از مهر

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از پرداخت 5 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط این بانک در سال 90 خبر داد و گفت: سرانه هر شغل 100 میلیون ریال بوده است.

غلامرضا مصطفی پور در گفتگو با مهر از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در صندوق مهر امام رضا (ع) و همچنین بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد و گفت: در سال 90 در این صندوق 140هزار شغل ایجاد شد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، سرانه اعتباری هر شغل را 100 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: این مشاغل 3 گروه اشتغال را شامل می شود که در بخش خوداشتغالی، مشاغل خانگی و طرحهای پشتیبان و کارآفرینی است.

مصطفی پور با بیان اینکه تعدادی محدود طرح هم در بخش دانش بنیان داشتیم، تصریح کرد: این تقسیم اعتباری در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وجود ندارد که در قالب پرداخت تسهیلات چه میزان اشتغال ایجاد شد، اما مبلغ پرداخت تسهیلات اشتغال زایی در سال گذشته رقمی حدود 5 هزار میلیارد ریال بوده است.

وی خاطر نشان کرد: اینکه این مبلغ تسهیلات منجر به ایجاد چه میزان اشتغال و فرصت جدید در سال 90 شده است، هنوز جمع بندی نشده است؛ به دلیل اینکه این میزان تسهیلات در بخشهای مختلفی از قبیل رفع نیازهای ضروری افراد، ازدواج، مسافرتها و غیره بوده است.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، اشتغال و مسکن را بخش دیگری از تسهیلات پرداختی این بانک در سال گذشته اعلام کرد و افزود: تفکیک آماری در حال حاضر وجود ندارد.

 




:: موضوعات مرتبط: اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: بانک قرض الحسنه مهر ایران , اشتغال و مسکن , پرداخت تسهیلات اشتغال زایی ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 30 فروردين 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی