ائمه جمعه وارد مبارزه با مفاسد اقتصادی شوند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل فارس

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از ائمه جمعه خواست تا وارد عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی شوند.

خبرگزاری فارس: ائمه جمعه وارد مبارزه با مفاسد اقتصادی شوند/آمادگی انجمن‌های اسلامی برای همکاری

محمد رضایتی دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: از بزرگترین برکت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برپایی مداوم و با صلابت نماز دشمن‌شکن جمعه در سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه این مراسم پس از 30 سال در بیش از 600 شهر کشور برپا می‌شود، اظهار داشت: برپایی نماز جمعه موجبات وحدت و همدلی توده‌های مردم را فراهم می‌کند و از طرفی مردمی در این جماعت حضور پیدا می‌کنند که به گفته حضرت امام(ره) صاحبان اصلی انقلاب هستند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اشاره به جایگاه بالا و تأثیرگذاری فراوان ائمه جمعه، اظهار داشت: ائمه جمعه در جایگاه حقوقی خود بسیار ذی‌نفوذ و دارای اثر هستند، حال سؤال اینجاست که ائمه جمعه با این دامنه وسیع تأثیر تا به حال طی 11 سال گذشته چه میزان در پیشبرد فرمان 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی تلاش کرده و موفق بوده‌اند.

رضایتی با بیان اینکه ما به بررسی نمازجمعه هفته گذشته شهرهای مختلف کشور پرداختیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه در خطبه‌های نماز جمعه حوادث مهم هفته را بیان می‌کنند، اما در هیچیک از نمازهای جمعه هفته گذشته اشاره‌ای به سالگرد صدور فرمان 8 ماده‌ای مقام معظم رهبری نشده است.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما این است که با توجه به حضور این عزیزان در شورای اداری استان‌ها و سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اطلاعاتی که این بزرگواران دارند، بیایند و از تریبون نماز جمعه استفاده کنند و در اقداماتی که در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی انجام شده را به مردم گزارش دهند، اگر کاری هم صورت نگرفته باز هم پیش‌قدم شده و مردم را در جریان قرار دهند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پایان اظهار داشت: ما دست یاری به سوی ائمه جمعه دراز کردیم تا پس از 11 سال از گذشت صدور فرمان 8 ماده‌ای به صورت جدی به این عرصه وارد شوند؛ دفاتر انجمن اسلامی در سراسر کشور برای همکاری با ائمه جمعه در این زمینه دارند.




:: موضوعات مرتبط: دانشگاه , ,
:: برچسب‌ها: انجمن‌های اسلامی دانشجویان , دانشجویان مستقل , مفاسد اقتصادی ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 17 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی