عمران زاده : خون من آبی است نه قرمز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از کانون هواداران استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران یکی از آن بازیکنانی است که از زمان حضورش در این تیم بحث پیوستنش به پرسپولیس هم مطرح بوده است.

پارسال حبیب کاشانی به دنبال جذب این مدافع بود و امسال هم شایعه شده رویانیان می خواهد او را سرخپوش کند اما حنیف عمران زاده با قاطعیت این موضوع را تکذیب می کند.

* از بازی با نفت آبادان شروع کنیم. بردی که شاید هرگز به کار استقلال نیاید.
- شاید بیاید و شاید هم نیاید. هنوز چیزی معلوم نیست. با تساوی تراکتورسازی و سپاهان همه چیز به روز آخر کشیده شده و واقعا کسی نمی تواند با قاطعیت بگوید رتبه 3 تیم بالای جدول تغییر می کند یا نه.
* اما به نظر می‌رسد استقلال عملا شانسی برای قهرمانی ندارد.
- خیلی باید خوش شانس باشیم و همه چیز به نفع ما رقم بخورد تا قهرمان شویم. در فوتبال چیزی بعید نیست و دیروز کسی فکر نمی کرد سپاهان از ذوب آهن امتیاز نگیرد و تراکتورسازی هم مقابل مس سرچشمه متوقف شود. شاید ما بتوانیم نفت را با گلهای زیاد ببریم اما باخت سپاهان به مس سرجشمه کمی دور از ذهن است. با این حال نباید ناامید باشیم زیرا حداقل برای نایب قهرمانی که شانس داریم.
* بازی با نفت آبادان چطور بود؟
- خیلی بازی سختی بود. گرمای هوا واقعا آزاردهنده بود و برخی از بازیکنان آنقدر حالشان بد شد که در رختکن از حال رفتند. استقلال توانست خیلی منطقی بازی کند و 3 امتیازی که لیاقتش را داشت بدست بیاورد. معلوم شد که ما هنوز برای بازی در لیگ انگیزه داریم و بی خیال نیستیم.
* تو یکی از بازیکنانی هستی که همیشه بحث حضورت در پرسپولیس مطرح شده. اخیرا هم که دوباره این شایعه به راه افتاده. در این باره چه صحبتی داری؟
- چه بگویم؟ قرارداد من امسال با استقلال تمام می شد اما به خودم اجازه نمی دهم فعلا به تیمی فکر کنم چه برسد که آن تیم پرسپولیس باشد. من پارسال هم از این تیم پیشنهاد داشتم و اگر می خواستم پرسپولیسی شوم همان موقع می شدم که هنوز مشکلاتم هم با مظلومی حل نشده بود. من نمی دانم منبع این شایعات کجاست اما تاکید می کنم نه با پرسپولیس مذاکره کرده ام و نه به حضور در این تیم فکر می کنم.
* پس چکی هم از این باشگاه نگرفته ای؟
- واقعا این حرفها خنده دار است. مگر به همین راحتی به آدم چک می دهند؟ من پارسال هم به پرسپولیسی شدن فکر نکردم چه برسد به امسال!
* کلا به نظر می رسد خیلی زمینه یاغی شدن داری؟
- اصلا اینطور نیست. چون چندبار مصاحبه جنجالی کرده ام همه این فکر را می کنند در صورتی که من در فصل اخیر جزو بی حاشیه ترین بازیکنان بودم. خون من آبی است نه قرمز و می خواهم آنقدر در استقلال بمانم که روزی کاپیتان این تیم شوم.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: مدافع تیم فوتبال استقلال تهران , hsjrghg , ulvhk chni ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی