ثروتمندترین سرمربی فوتبال بریتانیا کیست؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از دویچه وله

سر آلکس فرگوسن که از سال ۱۹۸۶ منچستر یونایتد را هدایت می‌کند و به همراه این تیم انواع و اقسام افتخارات را کسب کرده است، با فاصله‌ای زیاد نسبت به همکاران خود، ثروتمندترین سرمربی فوتبال در بریتانیاست. این بر اساس آمار نشریه "ساندی تایمز" در مورد فهرست ثروتمندترین‌ها در دنیای ورزش است.

 
دارایی‌های فرگوسن حدود ۳۲ میلیون پوند برآورد می‌شود. ثروت او در مقایسه با سال گذشته حدود ۵ میلیون یورو افزایش نشان می‌دهد. فرگوسن بدین ترتیب جای روی کین را می‌گیرد که تا سال ۲۰۱۱ سرمربی‌گری تیم "ایپسویچ تاون" (Ipswich Town) انگلیس را بر عهده داشت. دارایی‌های روی کین ایرلندی حدود ۲۹ میلیون پوند برآورد می‌شود.
 
ببینید: آلکس فرگوسن از دریچه دوربین
 
آرسن ونگر فرانسوی، سرمربی آرسنال، سومین سرمربی ثروتمند در بریتانیاست که بر اساس داده‌های فهرست نشریه ساندی تایمز حدود ۲۶ میلیون پوند ثروت دارد.
 
جووانی تراپاتونی ایتالیایی (۲۰ میلیون) چهارمین نفر در این فهرست است. او که سابقه هدایت تیم‌های آلمانی بایرن مونیخ و اشتوتگارت و تیم‌های ایتالیایی اینتر و میلان را هم در کارنامه دارد، تیم ملی فوتبال ایرلند را هدایت می‌کند و شاگردانش را به جام ملت‌های اروپا هم رسانده است.
 
جالب این که در فهرست "ساندی تایمز" در مورد ثروتمندترین سرمربیان فوتبال بریتانیا تازه در مکان هفتم نوبت به یک سرمربی انگلیسی می‌رسد: استیو بروس که تا سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ساندرلند را بر عهده داشت.



:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: سر آلکس فرگوسن , سرمربی آرسنال , ثروتمندترین سرمربیان فوتبال بریتانیا ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 18 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی