هر آنچه در برنامه نود گذشت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل جنوب نیوز

در ابتدای برنامه نود در مورد منع دروازه‌بان خارجی با نمایش اخبار خبرگزاری‌ها به بحث و بررسی پرداخته شد و اعتراض‌ها و انتقادات کارشناسان و مربیان مختلف نسبت به این امر به نمایش درآمد.

فردوسی پور خطاب به مدیر سپاهان: شما هم باید 10 نفره می شدید!
در ادامه در مورد جوانمردانه بودن یا عدم جوانمردی حرکت سپاهانی‌ها در بازی‌ مقابل النصر امارات صحبت شد. رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان در ارتباط تلفنی با این برنامه از اقدام بازیکن سپاهان در این دیدار به نوعی دفاع کرده و بازی جوانمردانه را یک قانون ندانست، با این حال پس از صحبت مجری 90 با این مضمون که اگر سپاهان بعد از اخراج دروازه‌بان النصر، یک بازیکن را بیرون می‌گذاشت، موافقت کرد.

رحیمی با بیان اینکه مدیر باشگاه النصر نیز از حرکت بازیکنان ما خوشش آمده و 5 دقیقه تشویق می‌کرد عنوان کرد دستان ما بالاست و صحبت‌های شما را قبول دارم.

دنیزلی سرمربی مالدیو!

در بخش نود درجه، فردوسی‌پور با اشاره به صحبت دنیزلی که گفته بود: " در ترکیه هم که بودم تیمم زیاد گل می‌خورد" به مسئولان پیشنهاد کرد که کارنامه این مربی را بررسی کنند و ببینند وی در ترکیه مربیگری کرده یا تیم ملی مالدیو!

 

در قسمت بعدی برنامه مجری برنامه 90 گفت که حسن‌زاده در تماس با برنامه اعلام کرده رأی فوتسال صادر شده و همچنین رأی دیدار سپاهان و تراکتورسازی نیز به زودی اعلام می‌شود.

کتک خوردن مجدد یک داور در تالش

در بخش بعدی مجری 90 از یک درگیری دیگر در بازی‌های لیگ دسته اول گیلان خبر داد و در این مورد گفت: مثل اینکه هر تیمی در تالش تیم میزبان را شکست دهد باید کتک بخورد.

پول نداشتیم، اما 40 سال نام ملوان را نگه داشتیم

در ادامه برنامه 90 گزارش از مشکلات مالی ملوان در مصاحبه با طرفداران این تیم به نمایش درآمد.

انزلی‌چی‌ها بنری را به ورزشگاه آورده بودند که روی آن نوشته بود: "پول نداشتیم، اما 40 سال نام ملوان را نگه داشتیم"، ضمن اینکه همگی مسئولان منطقه آزاد انزلی را مقصر می‌دانستند.

در عین حال صالح‌نیا از پرداخت حدود 200 میلیون تومان به این باشگاه خبر داد و گفت: این مبلغ در حالی پرداخت شده که قول 3 میلیارد را داده بودند.

کفاشیان:آقای فردوسی پور، رویانیان را برای نماز بیدار کنید!

در قسمت بعدی که کفاشیان میهمان تلفنی برنامه بود، پس از صحبت‌هایش به ستون قرمزی که نتیجه نظرسنجی مسابقه در مورد منع حضور دروازه‌بان خارجی در لیگ برتر بود اشاره کرده و گفت: آیا این 78 درصد پرسپولیسی هستند که جواب خیر داده‌اند؟

وی همچنین از فردوسی‌پور خواست تا رویانیان را که در چین به سر می‌برد برای نماز بیدار کند!

در ادامه گزارشی از حاشیه بازی پرسپولیس و راه‌آهن و صحبت‌های هواداران ناراحت و عصبانی سرخپوشان از باخت‌های پیاپی پرسپولیس با 4 گل پخش شد. در این گزارش 2 هوادار با 2 نوزاد خود با این استدلال به ورزشگاه آمده بودند که اینها را آوردیم تا بازیکنان به خودشان بیایند.

نکته جالب این قسمت نیز این بود که مجری برنامه اعلام کرد که قصد داشتیم با رویانیان مدیرعامل پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم صحبت کنیم اما رویانیان برای خرید اتوبوس بی آر تی به چین رفته!

یک بامیه فروش از مربی بیشتر می فهمد

دوربین برنامه 90 یکبار دیگر صحنه‌هایی از کتک خوردن داوران در یکی از شهرستان‌ها را پخش کرد.

در ادامه گزارشی از دیدار نفت آبادان و استقلال و مشکلات موجود در این دیدار از قبیل عدم وجود آبخوری‌های بهداشتی در دمای 45 درجه و انتقادات به کادر فنی نفت آبادان و بازیکنان این تیم به نمایش درآمد. یکی از هواداران نفت در مورد کاستا، سرمربی نفت گفت: یک بامیه‌فروش هم می‌فهمد که تعویض‌های این مربی اشتباه است.

یکی از نکات جالب این قسمت گزارش دیدار نفت و استقلال بود که پس از گلزنی فونیکه‌ سی که موفق شد بیستمین گلش را در لیگ برتر به ثمر برساند گزارشگر این دیدار وی را فونیکه بیست نامید.

تابوتی که آرزوهای مردم بوشهر را با خود برد

در ادامه گزارشی از سقوط تیم‌های شاهین و شهرداری به لیگ دسته اول پخش شد. میهمان برنامه شب گذشته 90، مسعود نظرزاده مدافع بومی شاهین بود که با حضور وی دلایل این سقوط بررسی شد، ضمن اینکه در چند مرحله گزارش‌هایی از اشک و گریه و ناراحتی هواداران در پایان دیدار شاهین و سایپا به نمایش درآمد. یکی از هواداران شاهین، اتوبوسی را که بازیکنان را از ورزشگاه منتقل کرد را مانند تابوتی سفید دانست که آرزوهای مردم بوشهر را با خود می‌برد.

درخشان شاهین را بیچاره کرد

در این بخش میهمان بعدی 90 حمید درخشان، سرمربی شاهین بود که در مورد رفت و برگشتش به این تیم از سایر مسایل که منجر به سقوط شاهین شد صحبت کرد. وی از اخراج شاهینی‌ها در شب بازی فینال جام حذفی از هتلی در شیراز خبر داده و گفت: حتی شام هم به ما ندادند.

با این صحبت‌ها جمشیدی مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر روی خط برنامه آمده، دلایل دیگری از سقوط شاهین را بیان کرد که این صحبت‌ها عصبانیت حمید درخشان را در پی داشت.

درخشان با اشاره به اینکه چرا می‌خواهید کوتاهی کردنتان را با دروغ جبران کنید، پول دریافتی از این باشگاه را حق خودش دانسته و به جمشیدی گفت اجازه ندهید حرف‌هایی که باید نزنم را در این برنامه عنوان کنم.

پس از اظهارات درخشان مبنی بر اینکه 70 میلیون از هزینه شخصی برای باشگاه لباس خریدم، جمشیدی گفت: به درخشان تذکر داده بودم این کار وظیفه وی نیست، اما گویا او قصد دلالی داشته و معتقدم مصیبت‌های تیم را این مربی درست کرد و در پایان هم شاهین را بیچاره کرد.

جمشیدی و درخشان که حسابی از دست حرف‌های یکدیگر عصبانی شده بودند، مجال پاسخگویی به همدیگر را نمی‌داده و با پا درمیانی مجری 90، سرانجام این ماجرا خاتمه یافت.

مربی شهرداری: من یک مربی اروپایی ام

در ادامه نیز درگیری لفظی بیژن عزیزی سرمربی شهرداری با خبرنگاران پخش شد. عزیزی به خبرنگاران گفت که اصول کارشان را بلد نیستند. وی خودش را مربی درجه یک اروپایی دانسته و از خبرنگاران خواست سؤال خصوصی نپرسند.

در قسمت بعدی دیدار رفت پلی‌آف لیگ دسته اول و حواشی این دیدار به نمایش درآمد و در پایان گزارشی از یکی از هواداران ملوان که پس از بازی فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس مجروح شده بود و مشکلات ادامه‌دارش در یک سال گذشته به نمایش درآمد.

نتایج نظر سنجی برنامه

سؤال برنامه هم با این عنوان که "آیا قانون منع دروازه‌بان خارجی به نفع فوتبال ایران است؟" به این موضوع اختصاص داشت که 78 درصد از شرکت‌کنندگان به گزینه خیر رأی دادند و مخالفت خود را با این قانون اعلام کردند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: نتایج نظر سنجی برنامه , مربی شهرداری , درخشان , کفاشیان , آقای فردوسی پور , سپاهان ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی