زلاتان: اين فصل را بايد فراموش کنم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ورزش3



يوونتوس با قهرماني خود در فصل جاري باعث شد تا به رکورد 8 ساله زلاتان پايان پيدا کند.

 آخرين باري که زلاتان در طول يک فصل جامي را فتح نکرده است به زمان حضور او در مالمو سوئد بازميگردد؛ جايي که دوران حرفه اي خود را در آنجا شروع کرد .

 ستاره سوئدي در گفتگو با خبرنگاران گفت"من براي شکست و هيچي نميجنگم. اين نخستين باري است که پس از سال ها براي من اتفاق مي افتد.و شايد بايد به مانند يک فصل بدون جام با مالمو، اين سال را نيز به فراموشي بسپارم. من بسيار نا اميد شدم چرا که اين يک شکست محسوب ميشود."

 

 با اين حال زلاتان بر اين باور است که ميلان ميتوانست قهرمان اين فصل سري آ ايتاليا لقب گيرد اگر تيمش مصدومان بسياري نداشت.

 "اگر ما تيم را به صورت کامل در اختيار داشتيم، از شانس بهتري براي قهرماني برخوردار بوديم. يوونتوس نيز فصل فوق العاده اي را سپري کرده است و به آنها تبريک ميگويم اما ما به آنها ليگ را هديه داديم چرا که همه چيز در دستان خودمان بود."

 ميلان در حالي در هفته هاي پاياني صدر نشيني را تقديم يوونتوس کرد که با 4 امتياز اختلاف نسبت به تيم توريني در صدر جدول به سر ميبرد که با تساوي برابر کاتانيا و باخت برابر فيورنتينا آن را از دست دادند.

 پس از يک فصل بدون جام براي زلاتان سوئدي او هر گونه احتمالي براي پيوستنش به مادريد را رد کرد.

 "من ميخواهم پيروز شوم و هر چيزي که به ميلان بستگي دارد را من نيز آن را ميخواهم.از بابت خودم هيچ ترديدي ندارم اما ميخواهم بدانم که باشگاه چه چيزي را ميخواهد.


 از زمان حضورم در ميلان يک پروژه عالي در ميلان وجود داشت و بايد ديد که آيا آنها به سمت آن پيش خواهند رفت يا نه.اميدوارم که اينطور باشد"

 اين صحبت هاي زلاتان ميتواند به معناي يک هشدار براي سران روسونري باشد که اگر تغييري براي تقويت تيم در تابستان انجام نپذيرد زلاتان ممکن است گزينه ترک سن سيرو را در نظر گيرد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: زلاتان ايبراهيموويچ , ايبراهيموويچ , يوونتوس , فيورنتينا ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 19 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی