قتل مرد غريبه در خانه زن متاهل
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از شرق

متهم كه يك سال قبل مرتكب اين قتل شده بود براي محاكمه در دادگاه كيفري‌ استان فارس حاضر شد و جزييات اين قتل را توضيح داد. ماموران پليس مرودشت خرداد سال گذشته جسد مردي را پيدا كردند كه دست‌وپايش بسته شده ‌و به قتل رسيده بود.

با انتقال جسد به پزشكي قانوني و انجام بررسي‌هاي اوليه مشخص شد اين مرد قرباني يك قتل ناموسي شده‌ است، چراكه مقتول با زني جوان رابطه داشت. از طرفي پزشكي قانوني اعلام كرد مقتول به دليل وارد شدن ضربات سنگين بر قسمت‌هاي حساس بدن از جمله سرش دچار خونريزي شديد مغزي شده و جانش را از دست داده‌ است. همچنين پزشكي قانوني تاييد كرد ضرباتي كه بر مقتول وارد شده بسيار زياد بوده و باعث از بين رفتن نسج مغزي شده و جمجمه‌اش از قسمت‌هاي مختلف شكسته و خرد شده ‌است.

با اعلام اين نظريه ظن پليس نسبت به ناموسي بودن اين قتل قوت گرفت بنابراين روابط شخصي مقتول را مورد بررسي قرار داد و مشخص شد از مدت‌ها قبل او با زن متاهلي ارتباط برقرار كرده بود و به خانه او رفت و آمد داشت. با شناسايي اين زن همسر او بازداشت شد و به قتل اعتراف كرد. او در توضيح آنچه اتفاق افتاده بود، گفت: مدتي بود كه متوجه تغيير رفتار همسرم شده بودم اما مدركي نداشتم كه ثابت كنم زنم با كسي رابطه دارد به همين دليل هم او را زير نظر گرفتم.

موضوع را به برادرزنم گفته بودم و او هم قبول كرده بود در صورتي كه آن مرد را پيدا كردم كمكم كند او را بكشيم. روز حادثه از طريقي متوجه شدم آن مرد جوان در خانه من است. بلافاصله به سمت خانه حركت كردم. در راه با برادرزنم تماس گرفتم و گفتم چون قول داده بايد به عهدش پايبند باشد. او هم گفت خيلي زود خودش را مي‌رساند. مقابل در خانه بودم كه برادرزنم هم رسيد. با هم وارد منزل شديم و مردي را كه با زنم رابطه داشت در يكي از اتاق‌هاي خانه پيدا كرديم.

با كمك برادرزنم دست و پاي آن مرد را بستيم و تا جايي كه مي‌توانستيم كتكش زديم. من با ضربات چوب آن مرد را زدم آنقدر كه ديگر نتوانست نفس بكشد و مرد. بعد با همكاري برادرزنم جسد را به بيرون از خانه برديم و رها كرديم. البته جسد را جايي برديم كه كسي آن را پيدا نكند و نمي‌دانم پليس چطور متوجه آن شد. با توجه به اينكه مرد جوان اعتراف كرده بود برادرزنش در اين قتل نقش داشته است او هم بازداشت شد. با تكميل پرونده و صدور كيفرخواست متهمان براي محاكمه به دادگاه كيفري‌استان فارس فرستاده‌ شدند.

در ابتداي جلسه محاكمه نماينده دادستان در دادگاه حاضر شد و درخواست صدور حكم قانوني براي هر دو متهم كرد. سپس اولياي‌دم در جايگاه حاضر شدند و آنها هم درخواست صدور حكم مرگ كردند. در ادامه متهم رديف اول در جايگاه حاضر شد. او اتهام قتل را قبول كرد و گفت: من قصد كشتن آن مرد را نداشتم و فقط مي‌خواستم تنبيه‌اش كنم اما ضربات محكم بود و او جانش را از دست داد. متهم ادامه داد: او با زن من رابطه برقرار كرده بود و بايد تاوان اين كارش را پس مي‌داد تا بداند نبايد چشم به ناموس ديگران داشته باشد. در ادامه متهم رديف دوم در جايگاه حاضر شد. او هم اتهام قتل را قبول كرد و گفت: اينكه مردي با خواهر من كه شوهر داشت رابطه برقرار كرده بود براي فاميل ما آبروريزي بزرگي بود و بايد اين موضوع را حل مي‌كرديم به همين دليل هم قبول كردم با دامادمان همكاري كنم. اين متهم گفت: ضربات را دامادمان وارد كرد و ضرباتي كه من زدم خيلي نبود. ضمن اينكه من در بستن دست و پاي او و انتقال جسد به بيرون از خانه نقش داشتم. سپس وكلاي متهمان از موكلان‌شان دفاع كردند و بعد از پايان جلسه محاكمه هيات قضات شعبه پنجم دادگاه كيفري‌استان فارس براي صدور راي دادگاه وارد شور شدند.




:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: قتل , پزشكي قانوني , متهم ,
:: بازدید از این مطلب : 766
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی