هر آنچه در برنامه ۹۰ دیشب گذشت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از تابناک

برنامه ۹۰ شب گذشته مانند همیشه دیدنی بود؛ محرم نوید کیا، مهمان تصویری این برنامه بود که نزدیک یک ساعت، این برنامه را به خود اختصاص داد.

 
به گزارش «تابناک»، فردوسی‌پور برنامه نود را با پرسش نظرسنجی که مهم‌ترین رخداد لیگ بر‌تر در سال ۹۰ چه بود، آغاز کرد و سپس برنامه را با پخش بازی‌های هفته پایانی لیگ بر‌تر ادامه داد.

در ضمن با توجه به تعطیلی مسابقه لیگ بر‌تر، این برنامه تا دو ماه آینده تعطیل خواهد بود، ولی شب گذشته، برنامه مفصلی به روی آنتن رفت.

کرانچار: جدایی من از پرسپولیس مهربانانه بود

در آغاز برنامه، کرانچار، سرمربی سپاهان در اصفهان به صورت تصویری با برنامه ۹۰ ارتباط برقرار کرد و با اشاره به جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: پانزده روز پیش از آغاز لیگ، تیم را تحویل گرفتم و نتایج خوبی به دست آوردیم. احساسم این بود که اگر در آن سال قهرمان نمی‌شدیم، می‌توانستم تیمی بسازم که سال آینده قهرمان شود؛ اما تأکید می‌کنم که جدایی من از پرسپولیس مهربانانه بود و آرزو می‌کردم این تیم با دایی موفق شود. من راه خودم را رفتم و دایی نیز راه خود را رفت.

نوید کیا، اصفهان کم کم قطب اول ورزش ایران می‌شود!

محرم نوید کیا، مه‌مان تصویری این برنامه بود که نزدیک یک ساعت این برنامه را به خود اختصاص داد! وی با گلایه از مسئولان سیما اعتقاد داشت که نسبت به تیم سپاهان قهرمان سه ساله کشور کم لطفی می‌شود و در ادامه گفت که اصفهان کم کم قطب اول ورزش ایران و در همه‌های رشته‌ها بی‌رقیب می‌شود!

وی درباره رابطه‌اش با قلعه نوعی و شایعاتی که مبنی بر اختلاف این دو با هم مطرح می‌شد گفت: من بیشتر از اینکه افراد را دوست داشته باشم، سپاهان را دوست دارم. از‌سیزده سالگی در این تیم بودم و‌گاه بیشتر از خانواده در کنار تیم بودم. با آقای قلعه نوعی هم مشکلات زیادی نداشتم و هرگاه چیزی پیش می‌آمد، در اتاق ایشان با هم به رفع مشکلات می‌پرداختیم.

کاپیتان سپاهان درباره کناره‌گیری ساکت از مدیریت باشگاه سپاهان و آمدن رحیمی اظهار داشت: من در آغاز فصل نخستین بازیکنی بودم که برای بستن قرارداد به باشگاه رفتم و به من گفتند: ما می‌خواهیم سقف قرارداد را رعایت کنیم.‌‌ همان موقع به آقای حسینی و ساکت گفتم: با این وضعیت، تیم از بین می‌رود و همه بازیکنان از تیم جدا می‌شوند.

وی افزود: بازیکنانی که از تیم رفتند، بار‌ها به من گفتند که این تیم بهترین تیم ایران است. اما وقتی فهمیدند که باشگاه بیشتر از سقف قرارداد نمی‌دهد، هر کدام مشکلی را برای خود تراشیده و بهانه‌های گوناگونی برای رفتن مطرح کردند.

نوید کیا درباره تفاوت‌های مدیریتی ساکت و رحیمی گفت: تنها کسی که می‌گفت سپاهان قهرمان می‌شود، آقای رحیمی بود. اما آقای ساکت هم سال‌ها برای این تیم زحمت کشید. تنها نکته مثبت آقای رحیمی نسبت به همنوعان خود، این است که به هیچ وجه دروغ نمی‌گوید و کدخدا منشی نمی‌کند. من خودم شخصا به این رسیدم که این بشر امکان ندارد به من دروغ بگوید.

کاپیتان سپاهان کاظمی را بهترین مربی دوران بازیگری‌اش دانست و گفت: فرهاد کاظمی از مربیانی بود که خیلی چیز‌ها به من یاد داد. خود ایشان هم بود که من را از‌ هافبک دفاعی به‌ هافبک نفوذی آورد.

وی درباره نحوه ساخت ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیز گفت: شش سال است که ورزشگاه نقش جهان را از ما گرفته‌اند و امیدوارم هر چه زود‌تر این ورزشگاه را بسازند. تنها تیم‌های ذوب آهن و سپاهان بودند که از شهر اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا درخشیدند.
 
قلعه نویی در تراکتوری می‌ماند!

در ادامه برنامه ۹۰، پس از پخش بازی تراکتور و ملوان قلعه‌نویی گفت: باید تیم را تقویت کنیم تا زنگ تفریح در آسیا نباشیم.

از محتوای آخرین اظهارات دو طرف و تمایلات درونی آن‌ها و اخبار پشت پرده، برمی‌آید که به احتمال بیش از ۹۰ درصد، قلعه نویی را باید همچنان تراکتوری دانست. هر چند‌گاه به گونه‌ای رقم می‌خورد که احتمالات ۱۰ درصدی، پیش‌بینی‌های ۹۰ درصدی را پشت سر می‌گذارد.

پخش بازی‌های هفته پایانی لیگ ادامه دارد

بهروان: به نظر تیم‌ها احترام می‌گذاریم

سرپرست سازمان لیگ بر‌تر گفت: «من هم همه تلاشم این است که تیم گهر در درود بماند. این تیم متعلق به مردم این شهر است و برای رسیدنش به لیگ بر‌تر، سختی‌های زیادی کشیدند، ولی باید برای لیگ برتری بودن، همه استان کمک کنند و بتوانند شرایط و مقررات کنفدراسیون را هم فراهم آورند. ما همه امکانات را زیر نظر می‌گیریم و بعد شرایط را می‌سنجیم؛ اما امیدوارم با این هیجانی که مردم دارند، این تیم در درود بماند».

او سپس درباره قانون ممنوعیت حضور دروازه‌بانان خارجی گفت: «من هم می‌گویم این قانون درست نیست. اکنون ۲۸ تیم دسته اول داریم و هجده تیم در دسته اول؛ یعنی در مجموع ۴۶ تیم داریم. اگر بخواهند دو دروازه‌بان داشته باشند، واقعا صد دروازه‌بان خوب داریم که بتوانند در این تیم‌ها بازی کنند؟ برای همین هم هست که من می‌گویم این قانون کمکی به ما نمی‌کند.»
سپس رئیس سازمان لیگ فوتبال که روی خط برنامه ۹۰ رفته بود، درباره قانون منع حضور دروازه‌بانان خارجی در لیگ بر‌تر گفت: «ما هنوز تصمیمی در این باره نگرفتیم و از سازمان لیگ خواستیم در دوره جدید، قوانین مربوط به لیگ را بررسی دوباره کنیم.

به هر حال، در این سال‌ها بازیکنان خارجی بسیاری آمده‌اند به لیگ ما که کیفیت نداشتند و کلی پول در دلالی سوخته است. به هر حال ما چهار سال این قانون را اجرا کردیم ولی باید نظریات کار‌شناسان را در این زمینه بگیریم، بعد دو جلسه داریم و از میان نظریات همه، یک تصمیم نهایی می‌گیریم.

عادل فردوسی‌پور به نظرسنجی برنامه‌اش اشاره کرد و گفت: «۸۵ درصد مدیران باشگاه‌ها می‌گویند این قانون به ضرر فوتبال است». بهروان تأکید کرد می‌کوشد، نظر مردم و مدیران باشگاه‌ها در این باره لحاظ شود.

جشن و پایکوبی مردم لرستان

در بخش پایانی برنامه، بازی گهر زاگرس با ایرانجوان بوشهر به همراه حواشی آن پخش شد. جشن و پایکوبی مردم لرستان در نوع خود جالب بود.

همچنین فردوسی‌پور اعلام کرد به دلیل تعطیلی لیگ برنامه نود، نزدیک دو ماه تعطیل خواهد بود و برنامه آینده نود اواخر تیر ماه روی آنتن می‌رود.

پرسش و پاسخ نظرسنجی 90

پرسش نظرسنجی نود، این بود که مهم‌ترین رخداد لیگ بر‌تر در سال ۹۰ چه بود؟

۱ـ نزول استقلال در نیم فصل دوم
۲ ـ درخشش صبا و نفت
۳‌ـ قهرمانس دوباره سپاهان
۴ ـ رتبه دوازدهم پرسپولیس
۵ ـ نایب قهرمانی تراکتورسازی که بیش از ۶۲ درصد به گزینه ۴ یعنی نزول پرسپولیس به رتبه دوازدهم رأی دادند و نزدیک ۱۴ درصد به گزینه یک، نزول استقلال در نیم فصل دوم را برگزیدند.



:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: جشن و پایکوبی مردم لرستان , قلعه نویی در تراکتور , هفته پایانی لیگ ,
:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی