اخبار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تيم‌هاي فوتبال تراکتورسازی، ذوب آهن، استقلال و نفت آبادان را به جرايم نقدي محكوم كرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، آراي كميته انضباطي عليه تيم‌هاي تراکتورسازی، ذوب آهن، استقلال و نفت آبادان به شرح زیر است:

جریمه 50 میلیونی تراکتورسازی

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تماشاگران تراکتورسازی در دیدار مقابل ملوان انزلی در تاریخ 22 اردیبهشت از هفته 34 صادر شد و بر اساس گزارش ناظر بازی، طرفداران تیم تراکتورسازی بارها مباردت به پرتاب نارنجک کردند و علیه داور هم شعارهایی سر دادند که به خاطر سابقه قبلی، تراکتورسازی تبریز مبلغ 50 میلیون ریال جریمه می شود. این رای قابل تجدید نظر در کمیته محترم استیناف خواهد بود.

جریمه 6 میلیونی ذوب آهن

تیم ذوب آهن اصفهان به خاطر تاخیر در ورود به زمین در نیمه دوم دیدار مقابل مس کرمان در تاریخ 22 اردیبهشت در هفته 34 لیگ برتر بر اساس گزارش ناظر بازی، به پرداخت مبلغ 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود. این جریمه قطعی و غیر قابل تغییر است.

جریمه دو باشگاه استقلال تهران و صنعت نفت آبادان

بر اساس گزارش داور و ناظر بازی در دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال تهران که 17 اردیبهشت در آبادان که از سری رقابتهای هفته 34 لیگ برتر برگزار می شد، استقلال تهران و نفت آبادان به ترتیب با سه دقیقه و یک دقیقه تاخیر وارد زمین بازی شدند و تماشاگران تیم نفت نسبت به داور بازی مرتکب تخلفاتی شدند. بر همین اساس باشگاه استقلال تهران به خاطر تاخیر در ورود به زمین به پرداخت مبلغ 9 میلیون ریال جریمه نقدی و باشگاه نفت آبادان به پرداخت مبلغ 3 میلیون ریال جریمه نقدی به خاطر تاخیر در ورود و 30 میلیون ریال جریمه نقدی تخلفات تماشاگران محکوم شد. رای صادره قطعی و غیرقابل تغییر است.

سایپا باید 10 میلیون و 800 هزار تومان به فروزانی بپردازد

بر اساس شکایت غلامرضا فروزانی مربی اسبق تیم سایپا از این باشگاه و اینکه ایشان ادعا کرده در فصول 84-85، 85-86 و 86-87 در این باشگاه فعالیت داشته و این باشگاه 10 میلیون و هشتصد هزار تومان از مطالبات وی را پرداخت نکرده است، کمیته انضباطی با بررسی پرونده و اسناد و مدارک و جلسه رسیدگی با حضور نماینده باشگاه، باشگاه ساپیا را به پرداخت مبلغ ده میلیون و هشتصد هزارتومان محکوم کرد. رای صادره قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

راه آهن باید 105 میلیون تومان به متوسل زاده بپردازد

بر اساس شکایت امین متوسل زاده بازیکن سابق تیم راه آهن شهرری مبنی بر اینکه از باشگاه راه آهن طلب داشته و این باشگاه از پرداخت طلب این بازیکن خودداری می کند ،کمیته انضباطی با بررسی پرونده و اسناد و مدارک و جلسه رسیدگی با حضور نماینده باشگاه، باشگاه راه آهن را به پرداخت مبلغ صد و پنج میلیون تومان پس از وضع کسورات قانونی در حق امین متوسل زاده به انضمام هزینه رسیدگی به میزان 4500000 ریال و حق الوکاله وکیل طبق تعرفه قانونی به مقدار 43500000 ریال محکوم کرد. رای صادره پس از یک هفته قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: اخبار کمیته انضباطی , فدراسیون فوتبال , جریمه باشگاه استقلال تهران , صنعت نفت آبادان ,
:: بازدید از این مطلب : 710
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 1 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی