فتح الله زاده: می روم اما خیلی زود برمی گردم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از جام نیوز

علی فتح الله زاده می داند به رغم همه موفقیت هایش پروژه جدایی او کلید خورده است.

مدیرعامل محبوب استقلالی ها، در آستانه جدایی مجدد از استقلال قرار گرفته. او در این باره می گوید: «ماشاالله تقریبا با همه اهالی فوتبال برای اینکه جانشین من شوند ، حرف زده شده و در آخر هم می گویند چرا حرف از رفتن می زنم. من به احتمال بسیار زیاد در پایان فصل از استقلال می روم ، ولی تا موقعی که هستم تمام تلاشم را می کنم و نمی گذارم که تیم بد بسته شود. حتی حاضرم تیم را برای سال بعد هم ببندم تا خیال هواداران راحت باشد.»

او ادامه می دهد: «من عمرم را با استقلال گذراندم و هرچه دارم را از استقلال و طرفداران دوست داشتنی اش دارم. الان هم شاید بروم اما خیلی زود، به خانه ام بر می گردم. بالاخره دیدید که در ورزشگاه هم هواداران به من می گویند حاجی رفت و برگشت!»




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: فتح الله زاده , مدیرعامل محبوب استقلالی ها , استقلال و طرفداران ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی