هر آنچه در برنامه 90 ديشب گذشت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ورزش3

برنامه شب گذشته 90 با سوال پيامکي مربوط به اينکه آيا اراده کافي براي مبارزه با ناپاکي‌هاي فوتبال ايران وجود دارد برگزار شد که در پايان 3.5 ساعت برنامه حدود يک ميليون و 900 هزار نفر نظر خود را در اين مورد عنوان کردند که 84 درصد به گزينه خير رأي دادند و فقط 16 درصد موافق اين بودند که اقدامات لازم براي مبارزه با ناپاکي‌هاي فوتبال انجام مي‌شود.

 


*دلال پرسپوليسي نبود


در ابتداي برنامه پس از پخش رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا موضوع فونيکه‌ سي که به تيم فوتبال صنعت نفت نرفته بود مورد بررسي قرار گرفته بود و علي حکمت مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان پشت خط تلفن آمد و گفت دلال‌ها با فونيکه‌ سي صحبت کرده بودند و قصد داشتند او را به تيم‌هاي خارجي وصل کنند. در برخي از مطبوعات و رسانه‌ها نام اين دلال را سلطانيان گفتند و مرتبط با باشگاه پرسپوليس دانسته‌اند اما اينگونه نبوده است. در ادامه برنامه نيز سلطانيان با برنامه 90 تماس گرفت و اعلام کرد که براي ارزيابي فونيکه سي براي يکي از باشگاه‌هاي اروپايي در ايران حاضر شده بوده و هيچ ارتباطي با باشگاه پرسپوليس ندارد.


 


* نصف بازي‌ها بايد تعطيل شود


در بخش داوري ميرزابيگي حضور داشت وي با اشاره به اتفاقات ديدار داماش و پرسپوليس و قطع بازي توسط رفيعي عنوان کرد: رفيعي بسيار سخت‌گيرانه عمل کرد و تاکنون نيز معضلات آن را مي‌بينيم. اگر بخواهد چنين تصميماتي انجام شود بايد نصف بازي‌هاي ليگ تعطيل شود.


 


* انتقال نفت منتفي است


غلامرضا شاه‌کرمي مديرکل تربيت بدني وزارت نفت در خصوص انتقال تيم فوتبال نفت تهران به شهرستان‌ها عنوان کرد: اين موضوع به هيچ عنوان وجود ندارد و اين تيم به فعاليت خود ادامه مي‌دهد. به تازگي مکاتبات جديد انجام نشده و همان روال گذشته را دنبال مي‌کنيم.


 


* تباني تاييد شد؛ 90 نفتي


محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس پشت خط تلفني برنامه 90 آمد و در خصوص تباني رخ داده در هفته پاياني ليگ برتر فوتسال بار ديگر تاکيد کرد که اين اتفاق رخ داده است.


وي گفت: معتقدم کم‌کاري از نوع ناپاکي صورت گرفته است، من مستندات خود را دارم و در هيچ جا مرسوم نيست که مديرعامل چنين صحبت‌هايي کند،‌ اما من اين صحبت‌ها را مطرح کردم و تبعات آن را هم دارم مي‌دهم. اگر حس کنم که مسئولي قصد دارد منصفانه قضاوت کند حتما مستندات خود ار در اختيار او قرار مي‌دهم. زماني که صحنه را ديدم نتوانستم تحمل کنم.


رويانيان خاطرنشان کرد: با احترامي که براي تمام مديران قائل هستم مي‌خواهم يک بار حقيقت‌گويي را انجام دهم و از سر صداقت برخورد کنم. گفتند رويانيان ادعا کرده است اما من با اين موضوع نيز نترسيدم و بر  حرف خود باقي ماندم.


وي در پاسخ به سوال مجري برنامه مبني بر اينکه آيا مبارزه با ناپاکي را کافي مي‌داند؟ گفت: از اين به بعد به کفاشيان جديد اميدواريم. من با دلالي و مسائل پشت پرده آشنا نبودم اما متاسفانه هم‌اکنون فهميده‌ام که چه اتفاقاتي رخ مي‌دهد.


رويانيان به سوال ديگر فردوسي‌پور مبني بر اينکه آيا بازيکنان شما پول گرفته‌اند که کم‌کاري کنند؟! پاسخ نداد و صحبت‌هاي خود را به گونه ديگري ادامه داد. بار ديگر فردوسي‌پور بر اين سوال خود تاکيد کرد که رويانيان گفت: به هر حال موارد ديگري بوده است ضمن اينکه رويانيان اشاره‌اي کوتاه به اينکه دو بازيکن اين تيم پول دريافت کرده‌اند کرد.


مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره وضعيت تيم فوتبال اين باشگاه گفت: دنيزلي مربي بزرگي است و کار خود را نيز بلد است و نيازي به شوک هم ندارد.


وي درباره کسر 9 امتياز به علت بدهي تصريح کرد: وينگادا از باشگاه شکايت کرده است. او حدود 370 دلار طلب دارد. من با وينگادا صحبت کرده‌ام و  گفتم بايد اين بدهي پرداخت شود او هم‌اکنون در چين حضور دارد و براي حل اين مشکل، شخصي را به پيش او فرستادم.


رويانيان در مورد آرفي نيز گفت: ما تلاش مي‌کنيم که با او نيز کنار بياييم و بايد اين پول را پرداخت کنيم. به هر حال بدهي است که باشگاه پرسپوليس نسبت به آنها دارد و اميدوارم اين مشکل هر چه زودتر حل شود.


در ادامه برنامه فردوسي‌پور خطاب به رويانيان، گفت: عوامل پشت صحنه درخواست دارند از شما سوال غيرفوتبالي بپرسيم. شما مي‌خواهيد جواب دهيد يا نه؟ مي‌گويند وضعيت بنزين چگونه شد؟


رويانيان با خنده جواب داد: ما سهميه ارديبهشت‌ماه را در کارت‌هاي سوخت ريخته‌ايم، در خصوص قيمت هم بايد بگويم مجلس تصويب کرده است وضعيت بنزين در 5 سال به قيمت واقعي خود برسد و طبق قانون پيش رود اما قيمت‌هاي 1500 توماني و اين رقم‌ها صحيح نيست.


 


محمد قاضي ميهمان برنامه


ميهمان ويژه برنامه شب گذشته 90 محمد قاضي بازيکن 28 ساله تيم فوتبال ذوب‌آهن بود. وي که با تماشاگران اصفهاني دچار مشکل شده بود گفت: من زماني که نسبت به آنها معترض شدم در وضعيت خوبي نبودم. براي ذوب‌آهن تلاش زيادي انجام مي‌دهم اما فکر کنم هواداران ذوب‌آهن بيشتر نسبت به گلي معترض هستند که من زماني زدم که در فولاد بودم و باعث شد که ذوب‌آهن قهرمان نشود.


وي درباره قهرمان اين دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: تکليف قهرمان تا روز آخر طول مي‌کشد و بستگي به شرايط تيم‌ها دارد.


 


* آب و آمبولانس نبود!


در ادامه برنامه حواشي ديدار تيم‌هاي فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان نمايش داده شد. يکي از هواداران بيهوش شده بود اما هيچ آمبولانسي براي انتقال او به بيمارستان در ورزشگاه نبود. همچنين آب ورزشگاه نيز قطع بود و تماشاگران از اين موضوع بسيار شاکي بودند.


 


* جلالي: مبارزه با ناپاکي نمي‌شود


مجيد جبلي سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان درباره ناپاکي‌هاي موجود در فوتبال، گفت: هم‌اکنون اراده کافي براي مبارزه با ناپاکي وجود ندارد. همان‌طور که قبلا نيز گفتم اين موضوع چيزي نيست که مسئولان فدراسيون بخواهند حل کنند. بايد مسئولان بالارتبه در اين موضوع تصميم بگيرند.





 


*خودزني هواداران بوشهري، افشاي قليان کشيدن بازيکنان


در ادامه اين برنامه ديدار تيم‌هاي شاهين بوشهر و استقلال تهران پخش شد که هواداران بوشهري از مشکلات به وجود آمده براي تيم‌شان بسيار شاکي بودند، يکي گريه مي‌کرد و يکي خود را مي‌زد! همچنين هتلي را نمايش دادند که بازيکنان شاهين وسايل خود را در اين هتل جا گذاشته بودند مسئولان هتل علت اين اقدام را عدم پرداخت پول دانستند و گفتند باشگاه شاهين طي سال‌هاي 88، 89 و 90 حدود 186 ميليون به اين هتل بدهکار است. منيعي بازيکن سابق هتل در اتاق خود يک پيک نيک جا گذاشته بود و مسئولان هتل در توجيه آن از قليان کشيدن بازيکنان خبر داد!


 


*فتح‌الله‌زاده: هيئت مديره مشکل ايجاد مي‌کند


علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص صحبت‌هايي که اين روزها مبني بر عدم حضور وي در سال آينده وجود دارد،‌ عنوان کرد: من يک سري مشکلاتي دارم که نمي‌توانم ادامه دهم. هيئت مديره مشکلاتي به وجود آورده به طور مثال براي بازگشت فرهاد مجيدي نجف‌نژاد يک حرف مي‌زند و فرزامي حرف ديگري را عنوان مي‌کند. من از سازمان بازرسي کل کشور تقاضا دارم در مسائل مالي باشگاه وارد شود و اگر يک ريال از حريف خود يعني پرسپوليس بيشتر هزينه کرده بوديم ما را بازخواست کند.


مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اينکه آيا بازيکني که در نيم‌فصل جذب کرده‌ايم تحميلي بوده است يا خير؟ گفت: من هيچ بازيکني را بدون تاييد سرمربي جذب نمي‌کنم. حال اين سوال را بايد از خود سرمربي بپرسيد که آيا او تحميلي بوده يا خير؟


وي درباره قهرماني اين دوره از رقابت‌ها عنوان کرد: استقلال به اين عنوان دست خواهد يافت و در سه هفته پاياني مي‌تواند 3 امتياز را جبران کند.


 


* راه‌آهن در تهران ماندني است


در ادامه برنامه محمدحسن انصاري‌فرد مديرعامل باشگاه راه‌آهن در خصوص بحث انتقال تيم فوتبال اين باشگاه به مشهد تصريح کرد: اين اتفاق قرار بود رخ دهد اما طبق نظرسنجي که خود مسئولان استاني انجام دادند بيش از 70 درصد مردم مخالف اين اقدام بودند. ابومسلم 20 ميليارد بدهي دارد و براي مشهد بهتر است که با اين شرايط در همان ليگ يک بماند و خود تلاش کند و به ليگ برتر بيايد.


 


* بررسي اتفاقات ليگ دسته اول


در ادامه برنامه شب گذشته 90 در خصوص اتفاقات هفته پاياني ليگ دسته اول مسائلي مطرح شد که نمايندگان دو باشگاه گهر زاگرس و ماشين‌سازي تبريز در خصوص اتفاقات رخ داده توضيحاتي را دادند.


 


* داوري که به کما رفته بود


در آخرين آيتم برنامه 90 داور بين‌المللي فوتبال را که از ابتداي امسال در بيمارستان بستري شده بود نشان داد. فيروزفر داور فوتبالي بود که از دوم فروردين به کما رفته است.

 




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: دلال پرسپوليسي , ليگ قهرمانان آسيا , باشگاه پرسپوليس , فونيکه سي , داور فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 5 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی