معتاد کردن دختر ۴ ساله /عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فردانیوز

سايت اوباما: مسئولان یک مرکز مراقبت از کودکان در تگزاس، دختر ۴ ساله‌ای را که به خاطر اعتیاد مادرش برای چند هفته‌ای به آن‌ها سپرده شده بود را به دوز بالایی از مواد روانگردان معتاد کردند!

به گزارش راشاتودی، والدین دختربچه‌ای ۴ ساله که وی را به مرکز مراقبت از کودکان در تگزاس سپرده بودند، اکنون دخترشان را معتاد به داروهای مخدر روان گردان یافته‌اند.
 


کریستینا و دیوید هریسون والدین راشل هریسون هستند که حق سرپرستی آن‌ها بعد از مثبت بودن آزمایش اعتیاد به مواد مخدر کریستینا، به حالت تعلیق در آمد و راشل با هدف قرار نگرفتن در معرض مواد مخدر، به مرکز مراقبت‌های کودکان سپرده شد.



اما زمانیکه کریستینا راشل را در جریان ملاقات عمومی دید متوجه شد که دختر ۴ ساله‌اش دچار تغییرات شدیدی شده است.



راشاتودی با بیان اینکه در دیدارهای بعدی، این پدر و مادر آمریکایی متوجه شدند که به راشل داروهای مخدر خورانده شده است، افزود: مسئولین مرکز مراقبت‌ها قسم خوردند که هیچ سوء استفاده‌ای از راشل نشده، از وی مراقبت شده و کودکی شاد و سرحال بوده است اما معاینات پزشکی نشان داد که واقعیت چیز دیگری است.



مادر راشل می‌گوید: گزارش مرکز مراقبت‌ها از داد و فریاد راشل و تقاضای دیدار با ما خبر می‌داد. هر بار که ما به دیدار وی رفتیم راشل هیچ تمایلی به بازی و جست و خیز نداشت و بیشتر می‌خواست در یک جا بماند و هیچ حرفی نمی‌زد.



۶ ماه بعد در دادگاه معلوم شد که راشل داروهایی مصرف کرده است که طبق قوانین سازمان غذا و دارو، داروهای روان گردان محسوب می‌شود. گفته می‌شود که راشل دارویی دریافت کرده است که برای معالجه نارسایی‌های شیزوفرنی استفاده می‌شده است.



در ادامه این گزارش آمده است: در گزارشی که‌ای بی‌سی نیوز چندی پیش منتشر کرد نیز یک چهارم کودکان بررسی شده، حداقل یک داروی روان پریشی دریافت کرده و هزاران نوجوان مقادیری بیش از حد مجاز از این دارو‌ها را از مراکز مراقبت دریافت کرده بودند.



احتمال دریافت این دارو‌ها در تگزاس بیش از سایر ایالتهایی است که تاکنون بررسی شده‌اند.




:: موضوعات مرتبط: اجتماعي , ,
:: برچسب‌ها: معتاد کردن دختر ۴ ساله , عکس , اعتياد , كودك ,
:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 3 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی