عکس یادگاری پلیس با کریمی و تشویق زاید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از مهر

دیدار تیم های فوتبال الاتحاد عربستان و پرسپولیس تهران در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی از ساعت 22:40 در ورزشگاه عبدالله فصیل بن عبدالعزیز  آغاز می شود  که از سه ساعت مانده به آغاز بازی سکوهای متعلق به تیم الاتحاد پر شده است.

* این اتفاق در حالی رخ داد که اکثر تماشاگران حاضر در ورزشگاه پیراهن زرد بر تن کرده و شماره پیراهن بسیاری از آنها 18 بوده که متعلق به "محمد نور" است.

* ساعت 19 و 15 دقیقه داوران با اسکورت وارد ورزشگاه شدند و5 دقیقه بعد برای بازدید زمین بازی به محوطه چمن ورزشگاه وارد شدند. آنها  در گوشه و کنار زمین با همدیگر عکس یادگاری انداختند.

* مسئولان کنسولی ایران در جده خبری را در خصوص مشکلات بین مدیران باشگاه الاتحاد در روزهای اخیر که در برخی رسانه‌های عربی منتشر شده را اعلام کردند.

* مسئولان عربستانی در ادامه کارشکنی‌های خود کارت نفرات همراه تیم را بسیار دیر در اختیار آنها قرار دادند و اسامی نفرات ثبت شده روز کارت نیز کاملا اشتباه است این اتفاق باعث شد همراهان و تیم خبری همراه تیم با 45 دقیقه معطی و در نهایت با بلیت وی آی پی نه کارت مخصوص بازی وارد ورزشگاه شوند.

* در جایگاه یژه صحنه هایی از دیدار تیم های نسف قارچی ازبکستان و استقلال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی این مسابقات پخش می شود.

* اتوبوس حامل کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس هم با یک اسکورت ساعت 19 به وقت محلی وارد ورزشگاه شد. در این بین ایمون زاید نخستین فردی بود که وارد محوطه ورزشگاه شد و از سوی اندک تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت.

* تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که در فهرست نفرات پرسپولیس برای این بازی قرار نداشتند برای دقایقی از رختکن خارج شده و وضعیت ورزشگاه را از نزدیک تماشا کردند.

* در حالی که اعلام شده بود این مسابقه برای هواداران عربستانی رایگان است برخی از آنها برای ورود به ورزشگاه بلیت های 100 و 150 ریالی تهیه کرده بودند.

* سه دستگاه آمبولانس در ورزشگاه مستقر شده اند و حدود 50 نفر از معلولان طرفدار تیم الاتحاد در کنار نیمکت ذخیره های این تیم استقرار یافته اند.

* مسئولان تیم پرسپولیس پلاکاردی را برای یادبود ناصر حجازی بازیکن فقید تیم ملی و استقلال تهیه کردند اما ای اف سی اجازه نداده است پرسپولیسی ها با این پلاکارد وارد زمین شوند به همین دلیل قرار است این پلاکارد در رختکن برده و پرسپولیسی ها در آنجا با آن عکس یادگاری بگیرند.

* درحالی که بازیکنان پرسپولیس قصد ترک هتل و سوار شدن به اتوبوس را داشتند یکی دو نفر از مسئولان امنیتی از علی کریمی درخواست کردند که با آنها عکس یادگاری بگیرد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: عکس یادگاری , پلیس با کریمی , تشویق زاید , الاتحاد عربستان , پرسپولیس تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 3 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی