حل مشکل پیامکهای تبلیغاتی تا یک هفته آینده
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از مهر

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات با اعلام اینکه تا یک هفته آینده مشکل پیامکهای تبلیغاتی حل می شود، گفت: از تمامی مشترکان موبایل برای موافقت در دریافت پیامکهای تبلیغاتی استعلام می شود و در صورتیکه اعتراض با اپراتورهای متخلف برخورد می شود.

حسن رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مصوبه ممنوعیت ارسال پیامکهای تبلیغاتی بدون کسب اجازه قبلی از مشترک که 19 بهمن ماه 90 به اپراتورهای موبایل برای اجرا ابلاغ شده اما همچنان بسیاری از مشترکان از دریافت این پیامکها شکایت دارند، اظهار داشت: موافقت و یا عدم موافقت با دریافت پیامکهای تبلیغاتی حداکثر ظرف یک هفته آینده از تمامی مشترکان اپراتورهای موبایل در کشور استعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستورالعمل اجرای مصوبه ممنوعیت ارسال پیامکهای تبلیغاتی همان دستورالعمل قبلی است، اضافه کرد: اما برای اجرای آن اپراتورها باید سازو کارهای مناسبی در پیش می گرفتند تا تمامی مشترکان بتوانند انتخاب کنند که آیا تمایل به دریافت پیامک دارند و یا ندارند.
 
رضوانی با تاکید براینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درصدد است اطمینان حاصل کند که از تمامی مشترکان برای دریافت پیامک تبلیغاتی، خبری و اطلاع رسانی استعلام به عمل آمده و یا خیر تصریح کرد: تمامی تلاش این است که این مصوبه به نوعی اجرایی شود که طبق نظر و موافقت مشترکان هرگونه پیام کوتاهی در زمینه های اعلام شده برای آنها ارسال شود.
 
وی با اشاره به اینکه اپراتورهای موبایل برای برخی مشترکان پیامک استعلام دریافت را ارسال کرده بودند اما بعد از 24 ساعت مجددا ارسال پیامکهای تبلیغاتی برای این مشترکان آغاز شد، تصریح کرد: در این زمینه به اپراتورهای موبایل تذکر داده شد و این موارد نیز هم اکنون اصلاح شده است.
 
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه این موضوع مربوط به برخی شرکتهای طرف قرارداد اپراتورهای موبایل بود که با تذکر و هشدار به جریمه حل و فصل شده است، تاکید کرد: در نهایت ظرف یک هفته آینده تکلیف تمامی پیامکهای ارسالی تبلیغاتی به مشترکان حل خواهد شد و مواردی که با اعتراض مشترکان روبرو شده بود نیز پاسخ داده خواهد شد.
 
به گفته وی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بزودی آمار تعداد مشترکانی که تمایلی به دریافت پیامکهای انبوه ندارند را اعلام می کند.
 
به گزارش مهر، مصوبه ممنوعیت ارسال SMSهای انبوه بدون کسب اجازه از مشترک، تمامی پیامهای تبلیغاتی، اطلاع رسانی و خبری و حتی پیامکهای مسابقات را نیز شامل می شود و براساس آن چنانچه اپراتورهای موبایل به هر دلیلی نسبت به اجرای این مصوبه تمکین نکنند مطابق پروانه فعالیت و قرارداد، با آنها برخورد خواهد شد.




:: موضوعات مرتبط: فناوری , ,
:: برچسب‌ها: اپراتورهای موبایل , مشکل پیامکهای تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 330
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 4 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی