دوست دارم در پرسپولیس بمانم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از شبکه ایران

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه شرایطش در این تیم بسیار خوب بود و دوست دارد بماند، از مشخص شدن وضعیت نهایی‌اش ظرف روزهای آینده خبر داد
.
به گزارش شبکه ایران، ایمون زاید با اشاره به اینکه امروز جمعه به ایرلند باز می‌گردد در خصوص آخرین وضعیت خود به مهر گفت: من در پرسپولیس روزهای خوبی داشتم و خیلی به این تیم علاقه دارم و طی روزهای آینده وضعیتم برای ادامه همکاری با این تیم مشخص خواهد شد.
وی با بیان اینکه چند پیشنهاد از کشورهای عربی دارد، در مورد اینکه آن تیم‌ها هوادارانی مانند پرسپولیس ندارند، اظهار داشت:‌ در این مدت متوجه شدم پرسپولیس چقدر محبوب است و قطعاً بیش از تیم‌های عربی برای هوادارانش محبوب است. البته دوست دارم در این تیم بمانم ولی صبر کنید تا شرایط را بررسی کنم.
 
مهاجم تیم پرسپولیس در مورد شکست این تیم برابر الاتحاد تاکید کرد:‌ ما یک روز بد را سپری کردیم و در شرایطی که می‌توانستیم الاتحاد را ببریم قدر موقعیت هایمان را ندانستیم و با اشتباهاتی که داشتیم فرصت پیروزی در اختیار تیم میزبان قرار دادیم.
پرسپولیس نشان داده بود در آسیا خصوصاً بازی‌های خارجی عملکرد خوبی دارد اما در این بازی ناگهان اتفاقاتی رقم خورد که زمینه شکست تیم به وجود آید.
 
وی در مورد اتفاقاتی که از زمان ورود تا خروج عربستانی‌ها برای پرسپولیس ایجاد کرده بودند تصریح کرد:‌ نمی توان نام این اتفاقات را کارشکنی بدانم بلکه یک بی‌احترامی بزرگ بین‌المللی بود من نمی‌دانم آنها چرا این گونه رفتار کردند. معطلی در زمان ورود به فرودگاه و محل اقامتی که برای ما در نظر گرفته بودند بسیار نامناسب بود و آن را بی‌احترامی می‌دانم.
زاید در پایان گفت: ناهماهنگی‌هایی که عربستانی‌ها برای ما ایجاد کردند قابل توجیه نیست. ما خیلی معطل شدیم و من از این مسایل بسیار متعجب شدم. ورود بد، محل اسکان نامناسب که می‌توانم بگویم شرایط اتاقم بسیار ناراحت کننده بود و مسایلی بود که تاکنون ندیده بودم و برایم بسیار تعجب آور بود. نمی‌دانم چه بگویم ولی امیدوارم دیگر شاهد بروز چنین اتفاقاتی نباشم.



:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس , تیم پرسپولیس ,
:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : جمعه 5 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی