افزایش بن خرید کارمندی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

محمدرضا رشیدی در حاشیه نخستین رخداد منطقه‌ای تسهیل تجاری و کسب و کار الکترونیکی در کیش، از افزایش میزان بن کارمندی از 28 هزار تومان به 35 هزار تومان در سال جاری خبرداد و گفت: برخی دستگاه های دولتی این بن‌ها را به صورت کارت های الکترونیکی در اختیار کارکنان خود قرار داده‌اند که بر این اساس رفاه کارت با توجه به گستردگی خود در سراسر کشور، مورد استقبال قرار گرفته و از سوی برخی وزارتخانه‌های دولتی در اختیار کارکنان قرار گرفته است.

عضو ستاد تنظیم بازار افزود: همچنین عملیات تجارت الکترونیکی در این فروشگاه ها پیگیری شده و در این رابطه سایتی راه‌اندازی شده که ده هزار قلم کالای تولید تولیدکنندگان در آن به ثبت رسیده است و هم خرید و هم فروش اینترنتی را انجام می‌دهد، بر این اساس تاکنون 3 هزار نفر عضو این سامانه الکترونیکی شده‌اند.

رشیدی گفت: کار خرید و فروش اینترنتی کالا هم اکنون در ده استان البرز، فارس، کردستان، مرکزی، اردبیل، گیلان، آذربایجان شرقی، سمنان، زنجان، همدان در حال انجام است و در 15 خردادماه همزمان با ولادت امیرالمومنین در تهران نیز رونمایی خواهد شد.

وی اظهار داشت: این بن‌کارت‌ها به صورت نقدی و اعتباری و اقساط در اختیار کارمندان و کارگران قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه این بن کارت های رفاه بین 25 تا 35 درصد تخفیف داشته و از مالیات معاف هستند؛ ضمن اینکه مزیت را دارند که تبدیل به کالا خواهند شد و چرخه تولید کشور را به چرخش درخواهد آورد.




:: موضوعات مرتبط: اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: خرید کارمندی , فروش اینترنتی , استان البرز ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : جمعه 5 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی