خبرهايي از پرسپوليس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ورزش3

مهرداد پولادي هافبک تيم فوتبال پرسپوليس که قراردادش با اين تيم به پايان رسيده با مسئولان باشگاه بنابر درخواست دنيزلي مذاکراتي داشته است. پولادي زماني که از مس کرمان جدا شد و قرار بود در بازي‌هاي آسيايي پرسپوليسي‌ها را همراهي کند، بايد 200 ميليون تومان از باشگاه دريافت مي‌کرد ولي تاکنون 50 ميليون تومان گرفته است. از همين رو پولادي براي پرسپوليسي‌‌ها شرط گذاشته در صورت تسويه حساب حاضر است پاي ميز مذاکره بنشيند.

با توجه به اينکه پولادي در بازي‌هاي آسيايي پرسپوليس را همراهي کرده، مسئولان اين باشگاه از سازمان ليگ استعلام گرفتند که آيا اين بازيکن در صورت عقد قرارداد جديد جزء 6 سهميه‌‌اي که پرسپوليس مي‌تواند از ليگ برتر جذب کند است يا خير، که مسئولان سازمان ليگ در جواب اعلام کردند اين بازيکن جزء سهميه ليگ حساب مي‌شود.


* محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس شب گذشته در جلسه‌‌اي با وزير ورزش و جوانان شرکت کرد. در اين جلسه در خصوص وضعيت پرسپوليس، عملکرد اين تيم در فصل گذشته و مسائل مالي بحث و گفت‌وگو شد.


* مصطفي دنيزلي پس از اينکه ليست خود را به باشگاه پرسپوليس ارائه کرد مقابل نام چند بازيکن را خالي گذاشت. قرار است وي در جلسه‌اي با اين بازيکنان پس از حضورش در تهران شرکت کند و در خصوص آينده آنها و شرايطش در فصل آينده به گفت‌وگو بپردازد. در شرايطي که اين بازيکنان با شرايط دنيزلي مشکلي نداشتند، با آنها قرارداد بسته مي‌شود.


* پرسپوليسي‌ها هنوز با هيچ بازيکني حتي قرارداد داخلي امضا نکرده‌اند و رويانيان فقط با بازيکناني مثل قاضي، گردان، ماهيني، سيد جلال حسيني و بنگر صحبت‌هايي داشته‌ است.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: خبرهايي از پرسپوليس , محمد رويانيان , مصطفي دنيزلي , خریدهای پرسپولیس ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 7 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی