تازه‌ترين قيمت انواع گوشت در بازار
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایسنا

قيمت هر كيلوگرم گوشت گوسفندي گرم مخلوط در روز ۲۵ اسفند پارسال ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان بود كه در روز ۲۹ فروردين امسال به ۲۰ هزار تومان رسيد.

به گزارش ايسنا، در حال حاضر گوشت گوساله گرم مخلوط به قيمت اسفند پارسال عرضه مي‌شود و اين در حالي است كه قيمت گوشت مرغ از اسفند پارسال تا به امروز۹۵۰ تومان و گوشت گوسفندي گرم مخلوط در اين مدت ۵۰۰تومان افزايش داشته است.

قيمت هر كيلوگرم گوشت گوسفندي گرم مخلوط در روز ۲۵ اسفند پارسال ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان بود كه در روز ۲۹ فروردين امسال به ۲۰ هزار تومان رسيد. گوشت منجمد مخلوط نيز بدون تغيير قيمت در اين مدت همان ۱۴ هزار تومان باقي ماند. البته در روز ۲۵ ارديبهشت ماه هر كيلو گوشت گوسفندي مخلوط با كمي افزايش قيمت به ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسيد و در روز هشتم خردادماه به ۱۹هزار تومان كاهش يافت.

گوشت گوساله گرم مخلوط در روز ۲۵ اسفند پارسال هر كيلوگرم ۱۷ هزار تومان و منجمد مخلوط ۹۱۵۰ تومان قيمت داشت كه اولي در روز ۲۹ فروردين امسال با همان قيمت قبلي و دومي به قيمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شد. اين قيمت در روز ۲۵ ارديبهشت ماه به ترتيب به ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و ۱۳ هزار تومان افزايش يافت و در روز سوم خردادماه گوشت گوساله گرم مخلوط به ۱۶هزار و ۵۰۰تومان و در روز هشتم خردادماه به ۱۷هزار تومان رسيد، در حالي كه گوشت منجمد مخلوط در همان قيمت ۱۳هزار تومان باقي ماند.

قيمت هر كيلوگرم گوشت مرغ نيز در۲۵ اسفند پارسال ۴۱۵۰ تومان بود كه در ۲۵ارديبهشت امسال به ۴۹۰۰ تومان و در روز هشتم خردادماه به ۵۱۰۰ تومان افزايش يافت.

همچنين قيمت هر كيلو قند كله فريمان در روز ۲۵ اسفند پارسال معادل ۱۴۵۰ تومان و قند شكسته ۱۷۰۰ تومان بود كه قيمت قند كله در روز ۲۹ فروردين ماه به ۱۶۰۰ رسيد و قند شكسته همان ۱۷۰۰ تومان باقي ماند. اين قيمت‌ها در روز ۲۵ ارديبهشت ماه به ۱۷۵۰ تومان و ۱۸۰۰ تومان رسيد و از سوم خردادماه تا به امروز نيز قيمت قند كله بدون تغيير قيمت مانده و قند شكسته به ۱۹۵۰ تومان رسيده است.

در همين حال قيمت تخم مرغ معمولي شانه‌اي در روز ۲۵ اسفند پارسال ۵۰۰۰ تومان و مارك‌دار آن ۵۵۰۰ تومان بود كه در روز ۲۹ فروردين ماه نوع معمولي آن بدون تغيير قيمت باقي ماند و نوع مارك‌دار آن به ۵۲۰۰ تومان رسيد. اين قيمت‌ها در روز ۲۵ ارديبهشت ماه به ۳۷۰۰ تومان و ۳۹۰۰ تومان كاهش يافت و در روز هشتم خردادماه با ادامه روند كاهشي به ۳۶۰۰ و ۳۸۰۰ تومان رسيد.

قيمت برنج خارجي تايلندي درجه يك در روز ۲۵ اسفند پارسال هر كيلو ۸۱۰ تومان، هندي (محسن) وهندي (مژده) ۲۵۰۰ تومان بود كه اين قيمت‌ها در روز ۲۹ فروردين سال جاري به ترتيب به ۹۰۰ تومان و ۲۶۰۰ تومان و ۲۷۰۰ تومان رسيد. در روز ۲۵ ارديبهشت ماه نيز قيمت‌ها به ۱۲۰۰ تومان، ۲۷۰۰ تومان و ۲۶۵۰ تومان رسيد كه تا سوم خردادماه نيز بر همين منوال بود. در حال حاضر قيمت برنج تايلندي درجه يك هر كيلو ۱۲۰۰ تومان، هندي (محسن) ۲۸۰۰ تومان وهندي (مژده) ۲۷۰۰تومان است و قيمت برنج طارم گيلان ۴۵۵۰ تومان و هاشمي ۴۳۰۰ تومان است و قيمت برنج طارم مازندران ۴۳۰۰ تومان وبرنج هاشمي مازندران ۴۱۰۰ تومان است.




:: موضوعات مرتبط: اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: تازه‌ترين , قيمت انواع گوشت در بازار , گوشت گوسفند , گوشت گوساله ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 9 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی