معمای زندگی مدافع پرسپولیس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

شیث رضایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره خط خوردنش از لیست دنیزلی برای فصل آینده اظهار داشت: مثل خیلی از بازیکنان چند سال قبل پرسپولیس نیستم که از لیست این تیم خط بخورم سپس درباره سرمربی و مدیر عامل باشگاه بد بگویم. من عاشق پرسپولیس هستم و این افتخار را دارم که هیچ وقت به خاطر پول حتی در بهترین شرایط هم در این تیم بازی نکردم و شرط نگذاشتم.

وی افزود: برای پرسپولیس، رویانیان و مصطفی دنیزلی در سال جدید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم خنده را به لب هواداران پرسپولیس بیاورند. این موضوع برای من سخت بود اما با آن کنار آمدم.

رضایی در پاسخ به سؤالی که آیا فکر می‌کردی در لیست دنیزلی جایی نداشته باشی گفت: اعتراضی ندارم اما این یک معما در زندگی فوتبالی من است. 6 بازی در آسیا خوب بودم اما یک روز متعلق به من نبود وا شتباهاتی داشتم. به نظر دنیزلی احترام می‌گذارم و اصلا ناراحت نیستم.

وی تاکید کرد امیدوارم روزهای خوب پرسپولیس را شاهد باشم. فقط از خدا می‌خواهم بازیکن جدیدی که می‌خواهد به پرسپولیس اضافه شود در اولین جلسه‌اش با مدیر عامل باشگاه از مبلغ قرار داد نپرسد و دنبال پول نباشد و عشق پیراهن پرسپولیس را داشته باشد.

رضایی تاکید کرد: در طول مدتی که در پرسپولیس بودم مدیران تیم می‌توانند شهادت بدهند هیچ وقت درباره پول حرف نزدم. در زمان حبیب کاشانی پس از یک دقیقه و 30 ثانیه با او برای قرمز پوش شدن به توافق رسیدم

وی یادآور شد: در حال حاضر در تعطیلات هستم و عجله‌ای برای انتخاب تیم آینده‌ام ندارم. باید ببینم که در آینده چه اتفاقی می‌افتد، اصلا دوست ندارم درباره لیست دنیزلی با او صحبت کنم. لیست او برای من قابل احترام است چون دنیزلی را به عنوان یک مربی حرفه‌ای همیشه دوست دارم.

رضایی در پایان تاکید کرد: به نظر من برای پرسپولیس مهم نیست که چه کسی در این تیم باشد. اینقدر عشق و علاقه و جسارت دارم که دوباره یک روز به این تیم برگردم. پرسپولیس در قلب من جا دارد و من از صمیم قلب و تمام وجود برای موفقیت این تیم دعا می‌کنم. امیدوارم تیم محبوبم فصل آینده قهرمانی‌های شیرنی در فوتبال ایران کسب کرده و به آسیا برود.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: معمای زندگی , مدافع پرسپولیس , شیث رضایی , زندگی فوتبالی , مدیران تیم ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 9 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی