عابديني ، قائم مقام جديد پرسپوليس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از زندگی

به گزارش زندگي - تغيير و تحولات در سطح مديريتي باشگاه پرسپوليس در راه است. شنيده مي شود رويانيان از عملكرد جمشيد زارع در پست قائم مقامي چندان راضي نيست و به همين دليل قصد دارد جايگزيني براي او انتخاب كند.

 
در همين زمينه تمديد قرارداد با مهدي مهدوي كيا و هادي نوروزي و جذب احتمالي عليرضا جهانبخش و محمد غلامي از داماش نشانه هايي است كه مشخص مي كند مديرعامل باشگاه داماش گيلان نقشي اساسي در تصميمات باشگاه پرسپوليس دارد.
همه مي دانند هادي نوروزي كشف عابديني در داماش تهران بود و وقتي مي بينيم كه او در اين تيم ماندگار مي شود و يا جهانبخش - - كه كاپيتان تيم ملي جوانان است-  در حاليكه با باشگاه داماش قرارداد دارد اما خيلي راحت به عضويت پرسپوليس در مي آيد،يعني اينكه عابديني در تصميمات باشگاه پرسپوليس نقش دارد.
در كنار اين نشانه‌ها گفته مي شود كه امير عابديني در پست قائم مقام جاي جمشيد زارع را مي گيرد تا پرسپوليس به آينده اميدوارتر شود.
در همين راستا عابديني حضور در باشگاه پرسپوليس را تاييد مي كند و از جلسه اي كه چند روز پيش با رويانيان برگزار كرده بود، پرده بر مي دارد. با اين حال عابديني نمي گويد در چه پستي به پرسپوليس برمي گردد اما اخبار ما حكايت از اين دارد كه  او جايگزين زارع در پست قائم مقامي خواهد شد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: عابديني , قائم مقام جديد پرسپوليس , باشگاه پرسپوليس , مهدي مهدوي كيا , هادي نوروزي ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی