جنگ ستارگان رئال و بايرن در سانتياگوبرنابئو
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ورزش3

دومين و آخرين ديدار مرحله برگشت از دور نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو در حالي انجام مي‌شود که دو رقيب اسپانيايي و ژرمني پس از رويارويي در بازي رفت، شرايط مشابه‌اي به لحاظ کسب نتيجه در ليگ‌هاي خود تجربه کرده‌اند.

رئال، پيشتاز مسابقات لاليگا شنبه شب حضور در ال‌کلاسيکو با رقيب ديرينه يعني بارسلونا را تجربه کرد. اين تيم توانست در زمين حريف پيروزي ارزشمند 2 بر يک را کسب کند و انتقام ناکامي‌هاي پرشمار اخيرش را از کاتالان‌ها بگيرد.


به باور تحليل‌گران با اين نتيجه مورينيو، مربي معروف پرتغالي سفيدپوشان پايتخت‌نشين به چند هدف مورد نظرش رسيد. او ضمن انتقام‌گيري، تيمش را در اصل در فاصله ناچيز ثبت قهرماني ليگ داخلي قرارداد.


ضمن آنکه به لحاظ روحي مردانش را براي مصاف با باوارايي‌ها آماده و مهيا کرد.


«آقاي خاص» به شاگردان پرخاشگري همچون په‌په، سرخيو راموس، مارسلو و ... فهماند مي‌توان «آرامش» خود را حفظ کرد و برنامه‌هاي تاکتيکي خود را با اقتدار تا کسب نتيجه پيش برد.


در مقابل بايرن پس از پيروزي 2 بر يک سه‌شنبه شب مقابل رئال، در ديدار شنبه شب با وردربرمن با نتيجه مشابه (2 بر يک) پيروز شد.


تيم تحت امر يوپ هاينکس با اين که مي‌دانست کسب نتيجه در پيکار با بندرنشينان سفيد و سبزپوش باعث نخواهد شد از رده دوم فراتر رفته و از بورسيادورتموند، قهرمان فصل جاري پيشي بگيرد، اما براي حفظ روحيه و اعتبار  و نيز استمرار پيروزي، مردانش را به 3 امتياز بازي رساند.


البته در اين ميان او به چند تن از مردان کليدي‌اش استراحت داد تا براي قبولي در کنکور «سانتياگوبرنابئو» کاملا مهيا باشند.


مربي 66 ساله و کاردان سرخ‌پوشان نيک مي‌داند حتي براي يک لحظه نيز مردانش نبايد تمرکز خود را در ورزشگاهي که لبريز از هواداران مادريدي خواهد بود، از دست دهند. چرا که حتي با کسب پيروزي يک بر صفر ميزبان، مردانش يک ايستگاه مانده به ديدار نهايي در ورزشگاه خانگي (آليانس آره‌نا) مجبور به پياده شدن از قطار قهرماني فصل جاري خواهند شد.


اين مصاف چهارشنبه شب در ساعت 23:15 به وقت تهران آغاز مي‌شود.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: جنگ ستارگان رئال و بايرن در سانتياگوبرنابئو , مورينيو , ليگ قهرمانان اروپا ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی