دنیزلی: هواداران نگران نباشند، تیم خوبی برای فصل بعد در ذهنم هست
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از جام نیوز

دنیزلی: هواداران نگران نباشند، تیم خوبی برای فصل بعد در ذهنم هست

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، مصطفی دنیزلی پس از پایان جلسه تمرینی امروز پرسپولیس درباره تفاوت بازی پرسپولیس در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا گفت: «علت این تفاوت این است که ما در پرسپولیس دو هدف نداشتیم و با توجه به اینکه در لیگ شانس قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا نداشتیم، به مسابقه‌های آسیایی توجه می‌کردیم و به همین دلیل بازی‌هایمان در لیگ ایران کمی ضعیف‌تر شده است.»
سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره بازی تیمش با تراکتورسازی تبریز در هفته سی و دوم لیگ مطرح کرد: «من از عملکرد تیمم در بازی‌های مهم و بزرگ راضی هستم و می‌دانم این بازی‌ها همیشه خوب از آب درآمده است اما اینکه تیمم در این بازی انگیزه خواهد داشت یا نه باید بگویم نبود انگیزه در بازی‌های لیگ طبیعی است.»
وی همچنین در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس در پایان لیگ در چه جایگاهی قرار می‌گیرد؟ عنوان کرد: «پیش‌بینی می‌کنم چند پله بالاتر از جایگاه فعلی‌مان قرار بگیریم اما باز هم تفاوت بسیاری نمی‌کند، چون نه می‌توانیم قهرمان شویم و نه سهمیه آسیا را بگیریم اما هواداران نگران نباشند چون تیم خوبی برای فصل آینده در ذهنم هست.»
دنیزلی همچنین با اشاره به انتقادات این روزهای کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال و پرسپولیس تاکید کرد: «من فقط سعی می‌کنم تا تفکرات خودم را در پرسپولیس پیاده کنم. انتقادات این اشخاص مربوط به خودشان است که چه فکری می‌کنند و چه چیزی را دوست دارند. این حرف‌ها معمولا بعد از بازی‌های ضعیف پرسپولیس شروع می‌شود اما من این اطمینان را به هواداران می‌دهم که کارم را بلد هستم و نیازی به نظر کسی درباره اختیاراتم ندارم. به هر حال این روزها صحبت‌های زیادی از طرف افراد مسئول و غیر مسئول می‌شود که من به آن‌ها توجهی ندارم. همچنین صحبت‌هایی که مطرح می‌شود که من از برخی کمک می‌گیرم صحت ندارد و این کمک‌ها اگر هم بوده، خارج از مسائل فنی است و من به کسی اجازه نمی‌دهم که در مسائل فنی تیم دخالت کند.»
دنیزلی در ادامه با بیان اینکه هنوز بازیکنانی که برای فصل آینده هستند یا خواهند رفت معلوم نیست، تاکید کرد: «بازیکنان خط خورده از پرسپولیس پس از اتمام بازی‌های لیگ مشخص می‌شوند و من به صراحت اعلام می‌کنم که تمام گمانه‌زنی‌ها و لیست‌هایی که روزنامه‌ها اعلام می‌کنند، واقعیت ندارد و این‌ها باعث می‌شود که تنها ذهن تیم مشوش کند.»
سرمربی پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا حرف و حدیث‌های مبنی بر اختلافش با علی کریمی صحت دارد یا نه و اگر صحت دارد این اختلافات به پایان رسیده؟ گفت: «به هیچ وجه این صحبت‌ها صحت ندارد. اصلا چیزی نبوده که بخواهد تمام شود. باید چیزی شروع شده باشد که بخواهد تمام شود و به یقین اعلام می‌کنم که هیچ اختلافی وجود نداشت.»
دنیزلی در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ امسال گفت: «تمام شرایط به نفع سپاهان است اما همه می‌دانیم که پیش‌بینی در فوتبال امکان‌پذیر نیست.»




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: دنیزلی , هواداران نگران نباشند , قهرمان لیگ امسال , مصطفی دنیزلی ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی