مارادونا به غزه مي‌رود
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از سايت ورزشی یورو اسپورت

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین ، با بیان اینكه حقوق مردم فلسطین امري واضح است، تاكيد كرد: من از دستیابی مردم فلسطین به حقوقشان حمايت مي‌كنم و از این موضع خود نسبت به فلسطینی‌ها عقب نشینی نمی‌كنم.

مارادونا كه هم اكنون هدایت تیم الوصل امارات را برعهده دارد، اعلام کرد: به دعوت نخست وزیر دولت حماس، به زودی از فلسطین دیدار می كنم و هم‌اكنون منتظر انجام مراحل اداری برای ورود به سرزمین‌های اشغالی هستم.

وی افزود: چندي پيش دعوتنامه‌ای رسمی از سوی اسماعیل هنیه، نخست وزیر دولت منتخب فلسطین در نوار غزه و عضو شورای ورزش و جوانان فلسطین برای دیدار از فلسطین دریافت كردم كه به زودي اين دعوت را با سفر به غزه پاسخ مي‌دهم.

بنا بر اين گزارش، اسماعیل هنیه پس از پیروزی سه بر یك تیم الوصل امارات مقابل المحرق بحرین در مرحله نهایی مسابقات فوتبال باشگاه‌های كشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، از مارادونا برای سفر به فلسطین دعوت كرده است.

مارادونا دراین باره گفت: من این دعوت را قبول كردم و به زودی به فلسطین سفر می كنم، هركس هم می‌خواهد ناراحت یا خشمگین شود، بشود.

براساس به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین پیش از این، یكی از تماشاگران الوصل امارات پس از تمرینات این تیم در ورزشگاه "زعبیل" دبی، يك چفیه فلسطینی را به مارادونا اهداء كرد و مارادونا پس از آنكه "چفیه" را به گردن آویخت، شعار "زنده باد فلسطین" سر داد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: مارادونا , غزه , اسطوره فوتبال آرژانتین , تیم الوصل امارات ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : جمعه 19 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی