رویانیان در تهران بمب می‌ترکاند، دنیزلی در ترکیه خنثی می‌کند!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

خبرگزاری فارس: رویانیان در تهران بمب می‌ترکاند، دنیزلی در ترکیه خنثی می‌کند!

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی دنیزلی پس از آخرین  دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که با شکست 3 بر صفر سرخ‌پوشان مقابل الاتحاد عربستان همراه شد، به ترکیه رفت و تا امروز خبری از او نشده است.

در این مدت خبرهای ضد و نقیضی در این باره منتشر شد. از یک سو گفته می‌شد این مربی درحال مذاکره با باشگاه بشیکتاش است و از سوی دیگر برخی اعتقاد داشتند که او چون یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد،‌ به ایران باز خواهد گشت.

مصاحبه‌های مختلف از دنیزلی و البته متفاوت همه را دچار سردرگمی کرد. در برخی از مصاحبه‌های منتشر شده در رسانه‌های ترکیه، دنیزلی از تمایلش برای مربیگری در بشیکتاش حرف می‌زند و در آن سو در مصاحبه‌ با رسانه‌های ایرانی همه چیز را تکذیب می‌کرد.

در این مدت مسئولان باشگاه پرسپولیس موضع روشنی اتخاذ نکردند و رویانیان تنها به ذکر این نکته که دنیزلی با ما قرارداد دارد و می‌خواهد پولش حلال باشد، بسنده کرد. مدیرعامل پرسپولیس البته زمانی که دید دنیزلی فعلا خیال بازگشت به ایران را ندارد، گفت که مرخصی این مربی را تمدید کرده است!

دنیزلی به بهانه آنچه که بیماری همسر و پدر همسرش اعلام شده، در ترکیه است و در تازه‌ترین اخبار، گفته شده که ممکن است تا پایان هفته جاری به کشورمان بازگردد، البته اگر این بار هم همانند گذشته نباشد.

این در شرایطی است که بیشتر تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را برای حضور در لیگ دوازدهم آغاز کرده‌اند. در شرایطی که رویانیان در تهران دنبال بمب ترکاندن است و با جذب بازیکنان بزرگ در اندیشه ساختن تیمی قوی است، دنیزل در ترکیه به سر می‌برد و مشخص نیست چه زمانی می‌خواهد به ایران بازگردد.

آنهایی که فوتبالی هستند می‌دانند که بهترین زمان برای آماده سازی یک تیم همین روزهایی است که پرسپولیس در حال از دست دادن آنها است. نتیجه‌گیری یک تیم ارتباط مستقیمی به دوران بدنسازی و تمرینات آماده سازی پیش از فصل دارد و پرسپولیس به راحتی در حال از دست دادن این روزها است.

 

دوازدهمین دوره لیگ برتر 31 تیر یعنی حدود 40 روز دیگر آغاز می‌شود اما پرسپولیس هنوز تکلیف سرمربیگری‌اش را نمی‌داند. از یک سو گفته می‌شود دنیزلی تمایلی برای بازگشت به ایران ندارد و از سویی دیگر اعلام می‌شود او قرارداد دارد و باید به ایران بیاید. باز هم از یک طرف شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل نتایج نامطلوب تمایل چندانی به ادامه فعالیت با دنیزلی ندارند و به دنبال یک مربی دیگر هستند.

در این میان نام دایی و مربیان خارجی مطرح می‌شود اما مسئولان باشگاه پرسپولیس تا کنون پاسخ روشن و واکنش قاطعی در مقابل این شایعات و مسائل رخ داده نشان نداده‌اند.

 

سؤال اینجاست که مدیران باشگاه پرسپولیس تا چند وقت دیگر می‌خواهند منتظر دنیزلی بمانند. آیا در قرارداد این مربی درباره مرخصی و حضور این مربی در ایران چیزی ذکر نشده و اگر ذکر شده پس چرا امروز دنیزلی تا هر زمان که می‌خواهد در خارج از کشور می‌ماند و مدیران پرسپولیس واکنشی نشان نمی‌دهند؟

صدای این روزهایی که پرسپولیس از دست می‌دهد بعدا درمی‌آید. یعنی زمانی که لیگ آغاز شود و پرسپولیس به خاطر از دست دادن فصل آماده سازی طوری به میدان برود که هوادارانش را ناامید کند. هواداران پرسپولیس بعد از سپری کردن یک فصل کابوس وار دیگر تحمل ناکامی‌های این تیم آن هم با ستاره‌های بزرگ را ندارند. مشکل اما اینجاست که رویانیان در تهران بمب می‌ترکاند و دنیزلی در ترکیه این بمب‌ها را خنثی می‌کند!




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: مدیرعامل پرسپولیس , فصل نقل‌وانتقالات , سرمربی , لیگ برتر ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 22 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی