قیمت روز موبایل+جدول
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد

یش از این برخی فروشندگان این گوشی را با قیمت یک میلیون و ۴۰۰ هزارتومان و بدون گارانتی اصلی به فروش مي‌رساندند.

مایکروتل قیمت این گوشی با گارانتی رسمی را اعلام نکرده، اما پیش از این در یک جلسه مطبوعاتی گفته شد که قیمت رسمی این گوشی چیزی بین یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۴۰۰ هزارتومان است.بر اساس اطلاعیه مایکروتل که یکی از نمایندگان رسمی موبایل‌هاي سامسونگ است به ۱۰۰ نفر اولی که از هر فروشگاه این گوشی را خریداری کنند یک گوشی گالاکسی FIT سامسونگ هدیه داده می‌شود


.همچنین فروشندگان گوشی‌هاي سامسونگ مدل‌هاي S۳۶۵۰ Corby و C۳۳۰۰K Champ را به‌عنوان پرفروش‌ترین‌هاي این برند کره‌ای در هفته گذشته معرفی کردند. امکانات و قیمت مناسب مدل‌هاي فوق باعث شده این دو مدل گوشی همچنان در لیست پرفروش‌ترین‌هاي این برند کره‌اي جای گیرند.


از امکانات گوشی S۳۶۵۰ Corby این برند کره‌اي مي‌توان به صفحه نمایش ۸/۲ اینچی با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقای حافظه اصلی تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه اطلاع‌رسانیSMS, MMS, Email اشاره کرد.

صفحه نمایش ۴/۲ اینچی لمسی با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقای حافظه اصلی تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی، پشتیبانی از شبکه اطلاع رسانی SMS, MMS, Email از امکانات گوشی C۳۳۰۰K به شمار مي‌آید. از دیگر گوشی‌هاي ارزان قیمت پرفروش در هفته گذشته مي‌توان به مدل‌هاي E۲۵۵۰، E۱۱۹۰ و E۱۱۵۰، E۱۰۸۱ و E۱۰۸۰ اشاره کرد که مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت.




:: موضوعات مرتبط: اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: قیمت روز موبایل , جدول , گوشی , سامسونگ مدل‌هاي S۳۶۵۰ Corby ,
:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 28 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی