استقبال پرشور هواداران از افتخاری
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

خبرگزاری فارس: حال علیرضا افتخاری از ازدحام فراوان مشتاقانش دگرگون شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم فاتحه استاد کسایی با حاشیه‌هایی پررنگ‌تر از متن نیز روبه‌رو بود که از آن جمله می‌توان به حضور هنرمندان و اساتید بزرگ آواز و موسیقی همچون استاد علیرضا افتخاری، استاد حسن ناهید، استاد حمیدرضا نوربخش، استاد محمدرضا لطفی و اشاره کرد و تعداد زیاد جمعیتی که آمده بودند تا ضمن ادای احترام به مقام استاد کسایی با هنرمندانی که گمان حضور آنها در این مراسم می‌رفت، دیدار کنند و یا عکس یادگاری بگیرند.

در این مراسم علیرضا افتخاری یکی از محبوب‌ترین و بنام‌ترین اساتید آواز ایران حضور یافت و با دو تاج بزرگ گل وارد مسجد سید اصفهان شد.

پس از خروج علیرضا افتخاری از مسجد و ازدحامی که مردم در کنار وی به وجود آوردند، اجازه مصاحبه را به خبرنگاران نداد، اما افتخاری در چند کلمه به بزرگی استاد کسایی اشاره کرد و در نهایت گفت: در جایگاهی نیستم که بتوانم در مورد استاد سید حسن کسایی صحبت کنم اما وی هنرمندی بزرگ بود.

مردم یک لحظه از وی جدا نمی‌شدند و در خارج از مسجد نیز هر شخصی به عنوان دوستدار و علاقه‌مند به وی نزدیک و درخواست امضا یا عکس یادگاری می‌شد.

شلوغی در اطراف علیرضا افتخاری به حدی رسید که دگرگونی روحی در چهره وی هویدا می‌شد، اما صبورانه با آنان گفت‌و‌گو می‌کرد.

جهانگیر بهشتی (استاد موسیقی) از همراهان علیرضا افتخاری بود که منتظر فرصت مناسب برای جداسازی وی از بین مردم بود تا بتواند با اتومبیل شخصی خود افتخاری را راهی منزل کند.

گروه‌های مردمی فاصله‌ای طولانی را با علیرضا افتخاری تا جایگاه اتومبیل طی کردند تا بالاخره به درخواست اطرافیان افتخاری، این استقبال به پایان رسید.

اگرچه امروز اصفهانی‌ها و بهتر آنکه ایرانیان در غم از دست دادن استادی شهیر و نی‌نوازی بی‌بدیل به سوگ نشسته بودند اما نوع استقبال و رفتار آن‌ها با هنرمندان فرهیخته ای چون افتخاری نشان از عمق ارادت و عشق آن‌ها به هنرمندان ایران زمین دارد که عاشقانه در کشور و وطن خود می‌مانند و شور و نوای موسیقی و آواز ایرانی را در این مرز و بوم طنین‌انداز می‌کنند.




:: موضوعات مرتبط: فرهنگ/هنر , ,
:: برچسب‌ها: استقبال پرشور هواداران , افتخاری , علیرضا افتخاری ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 28 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی