شرایط کنونی حکم جنگ را دارد!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جازنیوز به نقل از افکارنیوز

 

شرایط کنونی حکم جنگ را دارد!
مدیرعامل پرسپولیس با جذب ستاره‌های لیگ یازدهم نام این باشگاه را در راس فهرست تیم‌های موفق در نقل و انتقالات به ثبت رساند اما این اتفاق زیاد برای رویانیان خوشایند نبود، چون به محض حضور ستاره‌های نامدار فوتبال ایران در باشگاه‌ پرسپولیس انتقادات از رویانیان شروع شد تا موفقیت قابل توجه مدیرعامل پرسپولیس تحت الشعاع این مساله قرار گیرد.

به گزارش افکار نیوز ، مدیران باشگاه‌های لیگ برتری به ویژه افرادی چون علی فتح الله زاده و علیرضا رحیمی مدیران باشگاه‌های استقلال و سپاهان با لحن تندی از رویانیان انتقاد کردند و بابت ریخت و پاش‌های فراوان این مدیر فوتبالی در فصل نقل و انتقالات وی را به عنوان "چهره‌ای متخلف که قانون سقف قرارداد را زیر پا گذاشته است" معرفی کردند و خواستار برخورد جدی مسوولان فدراسیون با مدیرعامل پرسپولیس شدند.

اظهارنظرهای تند مسوولان باشگاه‌های لیگ برتر به ویژه مدیران تیم های مدعی با واکنش تند محمد رویانیان رو به رو شد، به شکلی که او با قاطعیت اعلام کرد به هیچ یک از این جوسازی ها توجه نخواهد کرد و همچنان به جذب ستاره های فوتبال ایران ادامه خواهد داد.


لازم باشد برای بازیکنانم بیشتر از این هزینه می کنم!

رویانیان در گفت و گوی اختصاصی با
رویانیان : چرا شما زحمت میکشی دوست عزیز؛ من خودم به سازمان بازرسی مراجعه می کنم!
خبرنگار افکارنیوز در خصوص اتقاقات روزهای اخیر به ویژه انتقادهای تند مدیرعامل استقلال گفت:« من اصلا نیازی به پاسخگویی به اظهارات فتح الله زاده ندارم، چون فعلا شرایط کنونی حکم جنگ را دارد در چنین شرایطی باید فقط به پیروزی فکر کنی، من نمی‌توانم با سلیقه دوستان مدیریت کنم، دولت مرا به عنوان مدیرعامل پرسپولیس معرفی کرده تا برای این تیم کار کنم حالا هم دقیقا همین اتفاق روی داده است، اگر آقایان نمی توانند باشگاه تحت مدیریت خود را به درستی اداره کنند این مشکل من نیست.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به انتقادات صورت گرفته بابت خریدهای این فصل پرسپولیس و نقل و انتقال خودروهای مدل بالا در کنار قرارداد بازیکنان تازه وارد نیز توضیح داد:« دوستان خیلی ناراحت شدند اما اتفاق خاصی روی نداده است، من اگر لازم باشد برای بازیکنانم بیشتر از این هم هزینه خواهم کرد چون آنها پرسپولیس را دوست دارند و من برای کسی که به مجموعه پرسپولیس علاقه داشته باشد هر کاری می کنم چون وقتی پرسپولیس موفق باشد، مردم خوشحال می شوند به همین دلیل هیچ عاملی سبب نخواهد شد من مانع خوشحالی مردم شوم.»


 خودم به سازمان بازرسی می روم!

محمد رویانیان در ادامه اظهارات خود گفت:« یکی از مدیران ارشد ورزش کشور دائم برای من خط و نشان می‌کشد که اگر این کار را ادامه بدهم یا فلان بازیکن را بگیرم مرا به بازرسی کل کشور معرفی خواهد کرد، چرا شما زحمت میکشی دوست عزیز؛ من خودم
رویانیان : اگر آقایان نمی توانند باشگاه تحت مدیریت خود را به درستی اداره کنند این مشکل من نیست.
به سازمان بازرسی مراجعه می کنم، من از روز اول هم اعلام کردم هیچ مشکلی برای بازرسی از باشگاه پرسپولیس ندارم اما حرف حساب این است که آیا دوستان حاضرند در کنار بازرسی باشگاه پرسپولیس اجازه دهند عملکرد سال گذشته باشگاه های آنها هم بررسی شود.»

وی در ادامه با انتقاد از کسانی که این روزها علیه باشگاه پرسپولیس اقدام به جوسازی می کنند، خطاب به آنها اعلام کرد: «تا امروز تصمیم داشتم پاسخ کسی را ندهم اما از امروز اگر کسی حرف بی سند و مدرک بزند، قطعا به پای میز محاکمه خواهد آمد چون دیگر دوست ندارم دربرابر این جوسازی ها ساکت بمانم. من به هیچ کسی باج نمی دهم هر کسی سند و مدرک دال بر تخلف من دارد، خیلی سریع آن را افشا کند اگر هم کسی بدون سند و مدرک حرف می زند، خودش را برای پاسخ دادن به محاکم قضایی آماده کند.»


تا پایان هفته برای دنیزلی صبر می کنیم

محمد رویانیان در بخش دیگر از گفت و گو با افکارنیوز درباره سرنوشت کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده گفت: «مذاکرات خوبی با متسو انجام شده اما هنوز در این خصوص تصمیم گیری نشده است چون ما تا پایان هفته باید برای مصطفی دنیزلی صبر کنیم. اگر تا پایان هفته اتفاق خاصی روی ندهد، قطعا درباره کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گیری خواهیم کرد.»

وی درباره این که چه افرادی صاحب بیشترین شانس برای نشستن روی نیمکت مربیگری پرسپولیس هستند، گفت:«همه گزینه‌ها دارای شانس یکسان هستند، بر این اساس زیاد عجله نکنید تا آخر هفته قطعا سرمربی پرسپولیس معرفی می شود.»



:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: رویانیان , فتح الله زاده , مدیرعامل پرسپولیس , دنیزلی , ستاره‌های لیگ یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : چهار شنبه 31 خرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی