واکنش رئیس پلیس به سوال یک نماینده!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از اعتدال

تاکنون پرسشی از سوی هیچ‌یک از نمایندگان مجلس در رابطه با درآمدهای ناجا به ما ابلاغ نشده است و ما هم درآمدی از این محل نداریم و منطبق آنچه در قانون ذکر شده، تعرفه و جریمه‌ها به حساب خزانه ریخته می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: اگر کسی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سوالی در مورد درآمدهای ناجا دارد کتبی به ما منتقل کند ولی اعلام می‌کنیم درآمدی از محل افزایش تعرفه‌ها و جرایم نداریم.

سردار اسماعیل احمدی مقدم، در واکنش به اظهارات برخی نمایندگان مجلس، در ارتباط با درآمدهای ناجا از محل افزایش تعرفه ها و جرایم و عدم ارائه گزارش توسط نیروی انتظامی گفت: این موضوع باید کتبا به ما اعلام شود و معمول اینطور است که اگر نماینده سوالی دارد کتبی به ما منتقل می کند.

وی افزود: تاکنون پرسشی از سوی هیچ‌یک از نمایندگان مجلس در رابطه با درآمدهای ناجا به ما ابلاغ نشده است و ما هم درآمدی از این محل نداریم و مطابق آنچه در قانون ذکر شده، تعرفه و جریمه‌ها به حساب خزانه ریخته می‌شود و آمار حساب و کتاب آن کاملا مشخص است.

وی اضافه کرد: من منظور از اینکه ناجا درآمدهایی از راه افزایش تعرفه‌ها کسب کرده است را متوجه نمی شوم و به طور کلی دیوان محاسبات باید این موضوع را درخواست و پیگیری کند.




:: موضوعات مرتبط: سياسي , ,
:: برچسب‌ها: جریمه‌ها , نمایندگان مجلس , درآمدهای ناجا ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 3 تير 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی