پروین:رویانیان پول نفت وبنزین را خرج نکرده
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل ازفارس

 

پروین:رویانیان پول نفت وبنزین را خرج نکرده
علی پروین در حاشیه تمرین پرسپولیس گفت: رویانیان کارهای بزرگی کرده است. او به پیشکسوتان احترام می‌گذارد و می‌دانیم می‌تواند جزو افتخارات پرسپولیس باشد. او به من لطف زیادی دارد و تاکنون به جز حرف زدن عمل هم کرده است. باید یاد بگیریم به جای حرف زدن عمل کنیم و کارهای زیادی انجام دهیم.

وی افزود: رویانیان از طریق خاص به پرسپولیس پول آورده و مطمئن باشید از پول نفت و بنزین در پرسپولیس خرج نکرده است. امسال تیم خوبی بسته شده و هر وقت پرسپولیس و استقلال قوی بوده‌اند تیم ملی هم خوب بوده و هر وقت ضعیف بوده‌اند فوتبال ما روند خوبی نداشته است.

پروین درباره رعایت نشدن سقف قرارداد در باشگاه‌ها اظهار داشت: باید ۱۸ مدیرعامل لیگ برتر با هم جلسه‌ای تشکیل دهند و در آنجا قیمت مثلا علی پروین، علی کریمی و سایر بازیکنان را مشخص کنند. آنجا مشخص می شود چه کسی عاشق پیراهن چه کسی است. یعنی برای پیراهن تیم‌ها ارزش‌گذاری داشته باشیم.

تنها راهی که سقف قرارداد رعایت می‌شود همین است. برخی از یک جا ۲۰۰ میلیون تومان پیشنهاد دارند اما از جای دیگر یک میلیارد تومان می‌گیرند. ما نفهمیدیم این چه وضع فوتبال است.

پروین در پاسخ به این سؤال که چرا در زمان آنها چنین شرایطی نبود،‌ گفت: قسمت ما نبود که این طوری شود. ما رفتیم پیراهن پرسپولیس را به دست بیاوریم ولی باز خدا را شکر به لطف این مردم علی پروین شدیم.

وی درباره جدایی دنیزلی و معرفی سرمربی جدید عنوان کرد: دنیزلی از حضور در پرسپولیس عذرخواهی کرد و تا دوشنبه، سه‌شنبه در خصوص سرمربی تصمیم می‌گیریم تا نیمکت‌مان هم مثل زمین قوی باشد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا مربی خارجی بهتر است یا علی دایی، گفت: بعد از چند سال به حرف من رسیدید. من باز هم می‌گویم تا صد سال دیگر مربی خارجی به درد ما نمی‌خورد.

این حرف‌ها را زدم اما همه گفتند علی پروین سنگ خودش را به سینه می‌زند. مربی خارجی با این بازیکنان جواب نمی‌دهد. اکنون کار به جایی رسیده که هواداران به خاطر تعصب‌شان می‌خواهند سرمربی را انتخاب کنند.

ما به خاطر هواداران دنیزلی را آوردیم اما در ۴ بازی ۱۶ گل خوردیم. آیا سابقه داشت که پرسپولیس این همه گل بخورد؟ تاریخ پرسپولیس را ورق بزنید این طور نبوده. طوری شده بود که رویمان نمی‌شد از خانه بیرون بیاییم. چند بازی افتضاح بودیم.

وی افزود: امسال امیدواریم با بازیکنان خوبی که داریم گذشته را جبران کنیم و به فکر کهکشانی و فوق کهکشانی نیستیم. بازیکنان هر چقدر که عرق بریزند همان مقدار هم برداشت می‌کنند. تیمی بسته شده که حرف و حدیث ندارد و حالا باید بچه‌ها مرد عمل باشند.



:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: پروین , علیپور , موهای متسو , هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس , علی پروین , پول نفت وبنزین , پیشکسوتان فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 3 تير 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی