بدنسازی متفاوت پرسپولیسی‌ها+عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از گل

تمرینات بدنسازی تیم پرسپولیس این روز‌ها با متدهای جدیدی انجام می‌شود که در میان تیم‌های ایرانی تقریبا بی‌سابقه بوده است.

                     

باشگاه پرسپولیس با انتخاب فرهاد چیذری به عنوان مربی بدنساز، همه روزه در دو نوبت تمرینات آماده‌سازی خود را در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال می‌کند. تمریناتی که این مربی برای سرخپوشان در نظر گرفته با روش‌های بدنسازی که پیش از این در تیم‌های ایرانی معمول بود کاملا متفاوت است.

                          

در خیلی از تیم‌های ایرانی تمرینات بدنسازی زیر نظر شخص سرمربی و با تلفیقی از کارهای با توپ و بدون توپ انجام می‌شود. در بقیه تیم‌ها که از مربی بدنساز سود می‌برند نیز تمرینات بدنسازی اغلب به‌‌ همان روش‌ قدیمی انجام می‌گیرد که مجموعه‌ای است از تمرینات هوازی در زمین چمن و حرکات با وزنه در سالن. اما روش‌های که چیذری برای آماده‌سازی بدن‌های پرسپولیسی‌ها در پیش گرفته بر اساس هیچ کدام از این روش‌ها نیست.

                    

علی کریمی و مهدوی‌کیا، باسابقه‌ترین بازیکنان پرسپولیس که تجربه کار در باشگاه‌های معتبر اروپا را هم در کارنامه دارند، معتقدند تمرینات چیذری کاملا مطابق با متدهای روز دنیاست و به آماده‌سازی سرخپوشان برای فصل آینده کمک می‌کند.

همان‌طور که در عکس‌ها می‌بینید بازیکنان پرسپولیس این روز‌ها تجربه کار با وسایل و ابزاری را پیدا کرده‌اند که شاید تا به حال آشنایی چندانی با آن نداشتند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: بدنسازی متفاوت پرسپولیسی‌ها , عکس , فرهاد چیذری , علی کریمی , مهدوی‌کیا ,
:: بازدید از این مطلب : 471
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 6 تير 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی