زن شوهرکش پرده از راز قتل برداشت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

ابراهیم سعیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع یک فقره قتل در ملایر اظهار داشت: در تاریخ ششم تیر ماه ساعت دو بامداد در پی تماس با پلیس ۱۱۰ مأموران نیروی انتظامی در محل حاضر شدند که قبل از رسیدن نیروی انتظامی مصدومان توسط خانواده‎های آنها به بیمارستان منتقل شده بودند.

وی با بیان اینکه این قتل بر اساس اختلاف خانوادگی بوده است، افزود: در همین راستا تحقیقات گسترده شروع شد و در ابتدا قاتل که همسر مقتول بود همکاری لازم را با پلیس نداشت و از گفتن حقیقت امتناع می‌کرد و اطلاعات گمراه‌کننده به پلیس داد که این قتل توسط افراد ناشناس اتفاق افتاده است و بعد از شواهد و قرائن مجبور به اعتراف شد و به انجام قتل اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر افزود: طی صحبت‌های قاتل، مقتول که فردی ۲۶ ساله به نام "ب ـ سلیمانی "بوده است هنگام شب به منزل می‌آید که مشاجرات لفظی را با همسرش شروع می‌کند و بعد از چند ساعت مشاجره و درگیری در حال استراحت است که قاتل با ضربه چاقوی آشپزخانه همسرش را به قتل می‌رساند و قبل از رسیدن به بیمارستان وی فوت می‌کند.

وی ابراز داشت: مستأجر طبقه پایین متوجه شده و مورد را به خانواده مقتول و نیروی انتظامی اطلاع می‌دهد.

سعیدی با بیان اینکه قاتل زنی ۲۱ ساله به نام"ب ـ میرزایی" است، گفت: طبق اعترافات قاتل بین این زن و شوهر مد‌ت‌ها اختلاف خانوادگی وجود داشته که همین اختلافات باعث به وجود آمدن این حادثه شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پرونده قاتل به مقامات قضایی تحویل داده شده و قاتل نیز روانه زندان شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در این مورد اظهار داشت: برای موضوع مهم ازدواج خانواده‌ها باید با شناخت کامل جلو بروند و زوجین نیز بعد از ازدواج سعی کنند از خطاهای یکدیگر بگذرند و با مشورت زندگی خوبی داشته تا شاهد این حوادث نباشیم.

وی عنوان داشت: مردم فهیم شهرستان ملایر باید از بروز شایعات دیگر در خصوص این قتل بپرهیزند و آنچه نیروی انتظامی بیان کرده است اصل ماجرای این قتل بوده است.




:: موضوعات مرتبط: حوادث , ,
:: برچسب‌ها: فرمانده انتظامی شهرستان , قاتل ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 8 تير 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی