این دختر می‌خواهد زیبا باشد+عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از برترین ها

پدر و مادر «كلارا بیتی» می‌دانستند دخترشان بعد از تولد چهره بسیار زشتی پیدا می‌کند‏، اما باز هم اجازه دادند فرزندشان به دنیا بیاید. ۱۰سال پیش این زن و شوهر از طریق عكسبرداری داخل رحم متوجه شدند فرزندشان كاملا سالم و طبیعی است اما صورت او به‌شدت بدشكل است. چشمان پژمرده و فرورفته، استخوان‌های فك رشد نیافته و آرواره‌های كوچك چهره كلارا را به هم ریخته بود.

 

بعد از تولد، كلارا مشكل تنفسی داشت و به همین دلیل پزشكان مجبور شدند لوله‌ای را در گردنش وارد كنند تا او راحت‌تر بتواند نفس بكشد. تا ۳ سال اول، پدر و مادر كلارا مجبور بودند ۲۴ ساعت در روز از فرزند خود مراقبت كنند زیرا كودك آنها دچار مشكلات گوارشی بود و نمی‌توانست به‌خوبی غذا بخورد. با اینكه كلارا همه مشكلات پزشكی را پشت سر گذاشت اما چهره او هر روز زشت‌تر از دیروز می‌شد.

مادر او در این باره می‌گوید: «من می‌خواستم فرزندم مانند دیگران زندگی كند و دوران كودكی شادی داشته باشد. من نمی‌خواهم دیگران به چهره او خیره شوند و كودكان از او فرار كنند.» اما به‌نظر می‌رسد همه این خواسته‌ها در حد آرزوست. انجام جراحی‌های زیبایی نخستین راه‌حل به‌نظر می‌رسید اما از آنجا كه كلارا هنوز كوچك بود و در سن رشد قرار داشت، این جراحی‌ها باید بارها و بارها تكرار می‌شد به‌همین دلیل پزشكان از والدین این كودك خواستند تا پایان دوران نوجوانی او صبر كنند.

كلارا در این باره می‌گوید: «من می‌خواهم تا آنجا كه ممكن است شبیه به كودكان دیگر شوم. به این ترتیب شاید زندگی طبیعی‌تری داشته باشم و از سؤالات تكراری دیگران در مورد ظاهرم خلاص شوم.» كلارا به آینده امیدوار است تا بتواند با انجام چند جراحی زیبایی چهره طبیعی‌تری داشته باشد.




:: موضوعات مرتبط: اجتماعي , ,
:: برچسب‌ها: دخترزیبا , عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 24 تير 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی