کارگران نقش ارزشمندی در رونق اقتصادی دارند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایلنا

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه ثارالله کرمان گفت: کارگران می‌توانند با افزایش کیفیت تولید داخلی‌، نقش به سزایی در رونق اقتصادی کشور و کاهش نرخ تورم داشته باشند.

به گزارش ايلنا، سرهنگ احمد عاقلی اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج کارگری سال جاری با توجه به شعار تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به 9 اردیبهشت ماه روز بسیج کارگری بیان داشت: این روز به مناسبت تشییع و تدفین سردار شهید عبدالحسین برونسی به عنوان روز بسیج کارگری نام گرفته است.
عاقلی با بیان اینکه شهید کارگر برگزیده سال جاری از استان کرمان، سردار شهید حاج مجید زینلی معرفی شده است، گفت‌: این شهید بزرگوار قبل از وارد شدن به صحنه نبرد حق علیه باطل‌، کارگر کارخانه مس سرچشمه بود و از سال 61 تا 67 با مجاهدت‌های فراوان در جنگ خدمت کرد و به دلیل رشادت‌ها، فرماندهی گردان 418 لشکر پیروز ثارالله را بر عهده گرفت.

وی افزود: این شهید بزرگوار سرانجام در تاریخ سوم مرداد 67 در منطقه شلمچه به فیض عظمای شهادت نائل آمد و در کنار برادر شهیدش محمدحسین زینلی آرام گرفت.
عاقلی از برگزاری همایش بزرگ کارگران بسیجی در یکشنبه دهم اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: این مراسم ساعت هشت صبح در تالار برق روبه‌روی مصلای بزرگ امام علی (ع) کرمان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه ثارالله استان کرمان، غبارروبی گلزار شهدا و تجلیل از ایثارگران و خانواده کارگران را از دیگر برنامه‌های بسیج کارگری در هفته کارگر اعلام کرد.




:: موضوعات مرتبط: اقتصادي , ,
:: برچسب‌ها: کارگران , هفته بسیج کارگری , رونق اقتصادی ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی