شام عروسي ۲۷۰ نفر را در مشهد مسموم كرد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایسنا

رضا سعيدي با بيان مطلب فوق افزود: روز جمعه ۲۳ تير در روستاي ملك آباد به دنبال مصرف شام عروسي ۲۷۰ نفر از مهمانان مسموم شدند.

وي ادامه داد: شام عروسي كه چلوكباب بوده است مورد مصرف ۱۲۰۰ نفر از مهمانان قرار گرفته است كه ۲۷۰ نفر از آن دچار مسموميت و روانه‌ي مراكز بهداشتي شده‌اند.

وي درباره‌ي علائم اين مسموميت خاطرنشان كرد: تهوع، ضعف، اسهال، بي‌حالي و تب از علائم اين مسموميت بوده است كه مهمانان اين عروسي پس از وجود اين علائم به بيمارستان امام رضا (ع) و مراكز اطراف روستا مراجعه كرده‎‏اند.

رييس مركز بهداشت خراسان رضوي درخصوص دليل اين مسموميت تصريح كرد: دليل نهايي آن هنوز مشخص نشده است ولي اينطور به نظر مي‌رسد كه چون يك چلوكبابي كوچك اين غذا را تهيه كرده به دليل وجود وقفه از زمان طبخ تا مصرف، غذاي مانده باعث مسموميت شده است.

سعيدي اضافه كرد: از تمام مواد غذايي از جمله چلوكباب، ماست، و نوشابه نمونه‌برداري شده است كه تاكنون جواب سم‌زدايي آن‌ها نيامده اما به احتمال زياد ماندن غذا باعث مسموميت شده است.

وي حال ۲۷۰ نفر از مسمومين را مساعد دانست و گفت: بيش‌تر آنها به صورت سرپايي درمان شدند و هفت نفرشان هم به صورت سرم‎تراپي درمان شده و سرم دريافت كردند.




:: موضوعات مرتبط: اجتماعي , ,
:: برچسب‌ها: دانشگاه علوم پزشكي , تهوع , ضعف , اسهال , بي‌حالي ,
:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 26 تير 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی