اسامی محرومان لیگ‌های یک، دو و سه
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز

فارس به نقل از فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان با اشاره به آغاز فصل ۹۱-۹۲ گفت:لیست بازیکنان و مربیان و مدیران محروم که در فصل گذشته رقابت های لیگ یک، دو و سه فعالیت داشته اند اعلام می شود. بخش محرومین انضباطی بر اساس آرای صادره کمیته محترم انضباطی که تا تاریخ ۲۱ تیر ۹۱ به سازمان لیگ آزادگان ابلاغ شده است، اعلام می شود.

لیست محرومین لیگ دسته یک فصل ۹۰-۹۱

شهرداری یاسوج:

حمید مروی، محمد خان احمدی و صمد اکبری سه کارته هستند و مربی تیم سید کورش موسوی یک جلسه از سوی کمیته انضباطی محروم شده است.

صنعتی کاوه تهران:

بابک بیداری سه کارته است و داود حقدوست، سیروس دین محمدی و مجید علیان مربیان این تیم هر کدام یک جلسه محروم هستند.

تربیت یزد:

مسلم محمدنژاد و تقی قاسم زاده سه کارته هستند و تورج رجایی در آخرین دیدار لیگ یک کارت قرمز دریافت کرده و از اولین بازی اش محروم است.

آلومینیوم هرمزگان:

هادی دغاغله سه کارته است و سرمربی این تیم اکبرمیثاقیان یک جلسه محروم است. این تیم این فصل در لیگ برتر حضور دارد و این محرومیت ها اعمال خواهد شد.

گهرزاگرس درود:

محمد قاسمی نژاد، رضا کاردوست، علی قربانی، علی واقف، محمد عصار سه کارته هستند و سرمربی این تیم داود مهابادی دو جلسه محروم است. این تیم هم به لیگ برتر صعود کرده است.

برق شیراز:

محمد اتحاد یک جلسه به خاطر سه کارته بودن و یک جلسه به خاطر گرفتن کارت قرمز محروم شده است.

صنعت ساری:

محسن محمد رحیمی سه کارته است.

ایرانجوان بوشهر:

حسین خسروی سه کارته است.

فولاد یزد:

علیرضا عبادی و سرمربی این تیم زوران اسملیسکی کارت قرمز گرفته اند و یک جلسه محرومند و علاوه بر این محرومیت سرمربی این تیم با حکم کمیته انضباطی یک جلسه هم محروم است.

داماش ایرانیان:

سرپرست این تیم بهمن عابدینی به دلیل گرفتن کارت قرمز در آخرین بازی یک جلسه محروم است و مربی این تیم مرتضی یکه با حکم کمیته انضباطی یک جلسه محروم شده است.

پیکان تهران:

محسن ارزانی سه کارته است. تیم پیکان تهران این فصل در لیگ برتر حضور دارد.

اتکا گلستان:

محسن قائدپوری بازیکن این تیم سه کارته است.

ابومسلم:

علی حقدوست از این تیم سه کارته است و کمیته انضباطی برای خدادادعزیزی سرمربی این تیم دو حکم جداگانه صادر کرده است. در یک پرونده رای سه جلسه محرومیت و در پرونده دیگر رای محرومیت تا اطلاع ثانوی است. سرپرست این تیم، سیدمهدی حسینی یک جلسه محروم و مجید قدیمی هم یک جلسه محروم هستند.

استیل آذین:

ماریو میاتوویچ و مرتضی ملایان سه کارته هستند.

سایپا شمال:

با حکم کمیته انضباطی سرپرست این تیم حسین خوش نظر دو جلسه محروم است.

نساجی قائمشهر:

محمد سهیمی سه کارته است و با حکم کمیته انضباطی احمد اسماعیلی یک جلسه محروم است.

استقلال صنعتی:

منصور نعامی بازیکن و بهمن روشنایی سرپرست این تیم هم کارت قرمز دریافت کرده اند و از اولین بازی این تیم در فصل جدید محروم هستند.

نیروی زمینی تهران:

علیرضا افضلی و کوشا بهایی پور سه کارته هستند.

شهرداری اراک:

سینا دست نشان بازیکن این تیم به دلیل انجام دوپینگ دو سال محروم است.

پیام مخابرات فارس:

محسن رزم پوش بر اساس رای کمیته انضباطی یک جلسه محروم شده است.

گسترش فولاد تبریز:

مرتضی قنبرپور بر اساس رای کمیته انضباطی یک جلسه محروم شده است.

پاس همدان:

علی عبادی بازیکن تیم پاس همدان بر اساس رای کمیته انضباطی دو جلسه محروم شده است.

شیرین فراز کرمانشاه:

بر اساس حکم کمیته انضباطی سرپرست این تیم - صادق کریمی سه جلسه ، میلاد محمدی تدارکات این تیم یک جلسه و سجاد خسروی بازیکن شیرین فراز سه جلسه محروم شده اند.

لازم به ذکر است تیم های شهرداری بندرعباس، مس رفسنجان، ماشین سازی تبریز، نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان هیچ گونه محرومیتی ندارند.

لیست محرومین لیگ دسته دو فصل ۹۰-۹۱:

نفت محمود آباد:

مجتبی میرزا پور و داود جمشیدی به دلیل دریافت کارت قرمز از اولین بازی در فصل جدید محرومند.

استقلال اهواز:

رضا جباری سه کارته است.

البدر بندر کنگ:

علی اصغر مرادی سه کارته است و شهرام مهرپیما مربی این تیم از سوی کمیته انضباطی دو جلسه محروم شده است.

نفت وگاز گچساران:

ایمان حبیب پور از سوی کمیته انضباطی یک جلسه محروم شده است.

فولاد نوین اهواز:

محمود مرفاوی سه کارته است و فرید حلافی بازیکن این تیم از سوی کمیته انضباطی از تاریخ ۱۵ بهمن ۹۰ تا ۱۵ بهمن ۹۱ محروم شده است. ضمن اینکه علیرضا کاهکش سرپرست این تیم از سوی کمیته انضباطی دو جلسه محروم شده است.

مقاومت تهران:

علی رمضانی، به دلیل دریافت کارت قرمز از اولین بازی در فصل جدید محروم است.

شهرداری اردبیل:

وحید شاکر و علی حسن پور سه کارته هستند.

ذوب آهن نوین اصفهان:

محمد رضا مهدویان سه کارته هستند. آرمین محمود اسفندیاری، بابک چهرازی و محمدجواد حسینیان کارت قرمز دریافت کرده اند و نمی توانند در اولین دیدار تیمشان در فصل جدید بازی کنند. همچنین محمد جواد حسینیان بر اساس دستور موقت کمیته انضباطی در جلسه ۱۶ خرداد ۹۱ تا اطلاع ثانوی محروم است و بابک چهرازی دو جلسه و آرمین محمود اسفندیاری دو جلسه محروم هستند.

ملی حفاری اهواز:

مسلم محمودی سه کارته است.

سپیدرود رشت:

هنوز رای عدم حضور برابر گاز فجر جم داده نشده است.

لازم به ذکر است تیم های شموشک نوشهر، سیاه جامگان مشهد، گاز فجر جم بوشهرو گیتی پسند اصفهان دارای هیچگونه محرومیتی نیستند.

پرشان زنجان:

سجاد مرادپور از ۲۶/۱۱/۹۰ تا ۲۶/۱۱/۹۱، شاهرخ پنجعلی زاده از ۲۶/۱۱/۹۰ تا ۲۶/۱۱/۹۱ و مرتضی جعفری –سرپرست تیم از۲۶/۱۱/۹۰ تا ۲۶/۱۱/۹۱ طبق رای کمیته انضباطی محروم هستند.

منطقه ویژه بندرعباس:

احمد دربندی به دلیل سه کارته بودن محروم است.عبدالرضا گلی از ۲۱/۱۲/۹۰ الی ۲۱/۱۲/۹۱ و شریار صوتی-سرپرست تیم از ۲۱/۱۲/۹۰ الی ۲۱/۱۲/۹۱ طبق رای کمیته انضباطی محروم هستند.

پرسپولیس برازجان:

علی محمد کمارج(سرمربی)از تاریخ ۵/۴/۹۱ تا اطلاع ثانوی، عبدالرحیم پرهیزکار(سرپرست) به مدت یک جلسه، شهسوار سهرابی(مربی) به مدت یک جلسه و جلال بازرگان(تدارکات) به مدت ۳ جلسه طبق رای کمیته انضباطی محروم هستند.

مهر کرج:

مهرزاد حقیقی،رامتین سلیمان زاده و هادی باغانی به علت سه کارته بودن محروم هستند.

آشیان گستران ورامین:

سعید بوربوری به دلیل سه کارته بودن محروم است.

نفت نوین آبادان:

احسان رباعی به دلیل سه کارته بودن محروم است.فریدون جمی( مربی) طبق رای کمیته انضباطی یک جلسه محروم است.

چوکا تالش:

آرمان میکائیلی،رضا اعتمادی، وحید شرقی و حسین رفاهی بازیکنان محرومی هستند که باید تسویه مالی خود را ارائه دهند. همچنین حسین ملکی از تاریخ ۱۸/۸/۹۱ تا ۱۸/۸/۹۱ و بابک خدادادی(تدارکات) از ۱۸/۸/۹۰ الی ۱۸/۸/۹۱ طبق اعلام کمیته انضباطی محروم هستند.

پیام مشهد:

مجتبی امیری به دلیل سه کارته بودن محروم است.هادی فلاح(سرپرست) از ۲۹/۸/۹۰ الی ۲۹/۸/۹۱ طبق رای کمیته انضباطی محروم است. همچنین مصطفی سخت رزم به مدت شش ماه محروم شده بود که ۲۹ اردیبهشت ۹۱ تاریخ این محرومیت به پایان رسیده است.

شهرداری دزفول:

رضا خواجوی به دلیل سه کارته بودن محروم است. غلامرضا کلانتریان به مدت یک جلسه،عبدالعلی فرخی دشتی بر اساس رای روز ۲۵ اردیبهشت ۹۱ کمیته انضباطی ابتدا به مدت دو جلسه و در نهایت تا اطلاع ثانوی اعلام رای کمیته انضباطی محروم هستند.

پاس نوین همدان:

علی اصغر عاشوری و آرمین طلایی منش به دلیل سه کارته بودن محروم هستند. ایرج لطفی نیز به دلیل اخراج در اولین بازی خود محروم است.ایرج لطفی به مدت ۳ جلسه، سید جمال معصومی به مدت ۳ جلسه، حسین کاظمی به مدت ۳جلسه، آرمین طلایی منش به مدت ۳جلسه و رضا حاتمی به مدت ۵ جلسه طبق رای کمیته انضباطی محروم هستند.

گفتنی است، تیم های نفت امیدیه،گسترش فولاد سهند تبریز، داتیس خرم آباد و نوژن شهرداری نوشهر هیچگونه محرومیتی ندارند.

لیست محرومین لیگ دسته سه فصل ۹۰-۹۱:

ذوب و فلزات الوند:

بهروز قاسملو از تاریخ ۱۷/۱۱/۹۰ به مدت ۶ ماه طبق رای انضباطی محروم است.

کارگر بنه گز:

هادی شفیعی به دلیل اخراج در اولین بازی خود محروم است. تیم کارگر بنه گز یک جلسه از بازی خانگی محروم است.رضا نظر زاده،فرید جعفری و اصغر بحرانی تا اطلاع ثانوی محروم هستند.افشین محمد تا اطلاع ثانوی محروم بوده و یک جلسه محرومیت را گذرانده،حسین صبوحی(مربی) تا اطلاع ثانوی محروم بوده و یک جلسه محرومیت را گذرانده و غلامرضا دلگرم(سرمربی) طبق اعلام رای کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم بوده ودو جلسه محرومیت را گذرانده است.

پرسپولیس گناوه:

فرشید خضری به دلیل ۳ کارته بودن و عباس پهلوان زاده به دلیل اخراج در بازی اول خود محروم هستند.نصرالله خواجه گیری(سرپرست) نیز به مدت دو جلسه طبق اعلام رای کمیته انضباطی محروم است.

سپاهان نوین اصفهان:

نیما ظفریان به دلیل اخراج در اولین بازی خود محروم است.علی اکبر دهقان(مربی)،محمد یاری،سهیل رفیع زاده، مرتضی موسی زاده طبق اعلام رای کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم بوده و سه جلسه محرومیت را گذرانده اند.

نفتون تهران:

منوچهر بادی طبق اعلام رای کمیته انضباطی به مدت سه جلسه محروم است.

شهرداری بهشهر:

حسین احمدی و علیرضا سهرابی به دلیل اخراج در اولین بازی خود حضور ندارند.حسین احمدی و علیرضا سهرابی (سرپرست) تا اطلاع ثانوی طبق اعلام رای کمیته انضباطی محروم هستند.

صبا نوین قم:

حامد امانی به دلیل سه کارته بودن محروم است.مرتضی پایمردی طبق اعلام رای کمیته انضباطی تا اطلاع ثانوی محروم است.

خزر محمود آباد:

رضا ولی پور و فرهاد میراب به دلیل سه کارته بودن محروم هستند.علی اصغر داودی(مربی) طبق اعلام رای کمیته انضباطی به مدت ۴ جلسه محروم است.

مس شهر بابک:

حسین بخشایشی،مهیار افضل نیا،رسول مرادی و رضا ترک زاده(سرمربی) به دلیل اخراج در اولین دیدار حضور ندارند. همچنین رسول مرادی به مدت سه جلسه،مهیار افضلی نیا به مدت دو جلسه،دهویی(تدارکات)به مدت ۶ جلسه و میثم عرب پور به مدت یک جلسه طبق اعلام رای کمیته انضباطی محروم هستند.

شهرداری صحنه:

مهدی صادقی به مدت دو جلسه،سهراب الماسی به مدت دو جلسه، اسماعیل عرب پور به مدت دو جلسه، جلال جهانگیری به مدت دو جلسه و بهمن رضایی به مدت دو جلسه طبق اعلام رای کمیته انضباطی محروم هستند.

شهرداری زنجان:

اکبر چراغی نیا (مربی) به مدت دو جلسه، حسین باقری (سرپرست) به مدت دو جلسه و علی سامه به مدت یک جلسه طبق اعلام رای کمیته انضباطی محروم هستند.

آذرباتری:

رضا محرابی و فرهاد فضلی به دلیل سه کارته بودن محروم می باشند.یونس قاسمی به مدن یک جلسه و مصطفی کرمی(سرپرست) به مدت دو جلسه طبق اعلام رای کمیته انضباطی محروم هستند.

آلومینیوم حکمتی:

محمود فرشباف به دلیل اخراج در اولین دیدار خود محروم بوده و همچنین وی به مدت دو جلسه طبق اعلام رای کمیته انضباطی محروم است.

اتحاد پاکدشت:

محمدرضا پازوکی و بهروز رمضانی به دلیل اخراج در اولین دیدار خود محروم هستند.مهرداد ایلکا نیز از تاریخ ۹/۱۱/۹۰ به مدت ۶ ماه طبق اعلام رای کمیته انضباطی محروم است.

مقاومت مهاباد:

علی گلابی به دلیل اخراج در اولین دیدار خود محروم بوده و رضا شریف زاده به مدت یک جلسه طبق اعلام رای کمیته انضباطی محروم است.

خلخال دشت:

حمید شهنوازی طبق اعلام رای کمیته انضباطی به مدت دو جلسه محروم است.

شاهین کرج:

علی یار محمدی به مدت دو جلسه طبق اعلام رای کمیته انضباطی محروم است.

شهرداری اشکذر:

محسن آزموده از تاریخ ۳/۱۲/۹۰ به مدت ۶ ماه طبق اعلام رای کمیته انضباطی محروم است.

فجر دهلران:

مصطفی کوشایی به مدت ۵ جلسه طبق اعلام رای کمیته انضباطی محروم است.

دره شهر ایلام:

صبری روشنی به دلیل اخراج در اولین دیدار خود حضور نداشته و طبق اعلام رای کمیته انضباطی به مدت دو جلسه محروم است.

میناشی اسلام آباد:

ناصر صحرایی به دلیل اخراج در اولین دیدار خود حضور نداشته و شاهین کاظمی به مدت سه جلسه،محمد محمدی به مدت سه جلسه و حمیدرضا اسدی به مدت سه جلسه طبق اعلام رای کمیته انضباطی جلسه محروم هستند.

آنزان ایذه:

امید مرادی به دلیل سه کارته بودن در اولین دیدار خود محروم است.

بهمن شیراز:

عیسی موسوی به دلیل اخراج در اولین دیدار خود محروم است.

عقاب تهران:

کیومرث وفاجو به دلیل سه کارته بودن در اولین دیدار خود محروم است.

بوئین زهرا:

علیرضا قنبری نژاد به دلیل سه کارته بودن در اولین دیدار خود محروم است.

شهرداری بروجرد:

سعید معظمی گودرزی و ولی صفارها به دلیل سه کارته بودن در اولین دیدار خود محروم هستند.

دارتاک لرستان:

اصغر کیان زاده (مربی) و هادی فاضلی به دلیل اخراج در اولین دیدار خود حضور ندارند.

شهرداری لنگرود:

سعید حضرتی به دلیل سه کارته بودن در اولین دیدار خود محروم است.

نیما چمستان:

صمد مسیح زاده به دلیل سه کارته بودن در اولین دیدار خود محروم است.

شهرداری ممسنی:

مصطفی آزمون به دلیل سه کارته بودن در اولین دیدار خود محروم است.

لازم به ذکر است مسئول لیگ دسته اول کشور، فریبرز محمودزاده، لیگ دسته دوم مهرداد شفیعی راد و لیگ دسته سوم به صورت مشترک مسئولینی به نام های میرحسین روشنک و امیرحسین فتاحی هستند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: اسامی محرومان لیگ‌ , لیگ آزادگان , فدراسیون فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 26 تير 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی