پسر من هم بايد به پرسپوليس بيايد!
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایران ورزشی

سلطاني ابتدا در مورد حضور دروازه‌بان‌ها در تيم‌هاي بزرگ مثل استقلال و پرسپوليس به سايت قانون مي‌گويد: «زماني بود كه دروازه‌بان‌ها با طي سلسله مراتبي به تيم‌هاي بزرگ مثل پرسپوليس و استقلال مي‌آمدند اما متاسفانه اين موضوع در حال حاضر در باشگاهي مثل پرسپوليس اعمال نمي‌شود. 

هر دروازه‌باني به اين شيوه يك شبه به تيم‌هاي بزرگ بيايد مطمئن باشيد يك شبه هم محو مي‌شود. در مورد امير عابدزاده هم نمي‌دانم اين انتخاب بر چه اساس و ملاكي انجام شده اما براي من جاي تعجب دارد كه چرا اين اتفاق رخ داده. اينجا هم همان سلسله مراتبي كه گفتم رعايت نشده و براي امير قبول اين مسووليت خيلي زود است. درست است كه احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان خوب و قابلي بوده اما اين موضوع ملاك خوبي نيست كه پسرش هم گلر خوبي باشد. اگر ملاك اين مساله است پس من هم بروم و بگويم پسرم بايد بيايد پرسپوليس!» 

بهروز سلطاني در مورد وضعيت شهاب گردان دروازه‌بان اول سرخپوشان هم ادامه مي‌دهد: «من در ملاقاتي كه با گردان داشتم به اين دروازه‌بان گفتم يادت باشد اينجا پرسپوليس است. اگر تو در اصفهان و در باشگاه ذوب‌آهن روزي سه ساعت تمرين مي‌كردي بايد اين مساله را بداني كه در اينجا بايد روزي پنج ساعت تمرين داشته باشي! چرا كه شرايط پرسپوليس با تيمي مثل ذوب‌آهن خيلي فرق دارد.
 
حتي تيم‌هاي ضعيف هم در بازي‌ برابر پرسپوليس انگيزه دارند و بايد آمادگي‌ات به مراتب بهتر از تيم سابقت باشد.» سلطاني سپس جمله جالبي را به زبان مي‌آورد: «با شرايطي كه من در ليگ امسال مي‌بينم خدا بايد به گردان رحم كند! اما به هر حال گردان دروازه‌بان خوبي است كه برايش آرزوي موفقيت دارم.»




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: پرسپوليس , بهروز سلطاني , دروازه‌بان اسبق پرسپوليس , استقلال و پرسپوليس , شهاب گردان ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 27 تير 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی