ماركا جانشينان احتمالي گوارديولا را معرفي كرد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایسنا

1300-4.jpg

روزنامه اسپانيايي ماركا پنج گزينه احتمالي جانشيني پپ گوارديولا در تيم بارسلونا را معرفي كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حالي كه برخي منابع خبري از خداحافظي پپ گوارديولا در پايان فصل جاري از تيم بارسلونا خبر داده‌اند، روزنامه ماركا پنج گزينه احتمالي جانشيني اين مربي جوان را معرفي كرد.

به نوشته ماركا گزينه‌هاي احتمالي جانشيني گوارديولا به شرح زير هستند:

ارنستو والورده (48 ساله)

اين مربي كه در فاصله سال‌هاي 1988 تا 1990 در تيم بارسلونا بازي مي‌كرد در حال حاضر هدايت المپياكوس يونان را بر عهده دارد. وي همراه اين تيم قهرمان ليگ يونان شد و پس از آن نيز اعلام كرده كه دوست دارد در همين تيم باقي بماند. وي همچنين در سال 2007 همراه اسپانيول نايب قهرمان جام يوفا شده است.

آندره وياس بواس (34 ساله)

وي دوران ناموفقي را در چلسي سپري كرد و از اين تيم اخراج شد. با اين حال پيش از آن از او به عنوان يكي از مربيان خوش آتيه فوتبال اروپا نام مي‌بردند و او را با ژوزه مورينيو مقايسه مي‌كردند.

لوئيس انريكه (41 ساله)

وي در حال حاضر هدايت تيم رم ايتاليا را بر عهده دارد، ولي همراه اين تيم نتايج خوبي كسب نكرده كه اين موضوع باعث افزايش ترديدها درباره توانايي انريكه شده است. شكست اخير رم مقابل فيورنتينا گمانه‌زني‌ها را درباره احتمال اخراج او افزايش داد اما با اين حال مسئولان رم تاكيد كرده‌اند كه همچنان انريكه در اين تيم باقي خواهد ماند.

مارسلو بيلسا (56 ساله)

وي در حال حاضر هدايت اتلتيك بيلبائو را بر عهده دارد و همراه اين تيم به ديدار نهايي ليگ اروپا راه پيدا كرده است. قرارداد اين مربي آرژانتيني با اتليتك بيلبائو در پايان اين فصل به اتمام مي‌رسد و تيم‌هاي اينتر و چلسي از جمله مشتريان او هستند. گوارديولا پيش از اين به تمجيد از اين مربي پرداخته بود و او را يكي از بهترين مربيان حال حاضر جهان ناميده بود.

لورن بلان (46 ساله)

وي در سال 2010 سرمربي تيم ملي فرانسه شد و قرارداد او در پايان رقابت‌هاي يورو 2012 به پايان مي‌رسد. گفته مي‌شود كه بلان رابطه خوبي با فدراسيون فوتبال فرانسه ندارد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: ماركا , گوارديولا , پپ گوارديولا , بارسلونا ,
:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : جمعه 8 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی