شهادت حاج قاسم در دمشق؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از جام نیوز

در ادامه شایعه و دروغ پراکنی‌های رسانه های صهیونیستی و عربی درباره حوادث سوریه، سایت العربیه(alarabiya) وابسته به خاندان آل سعود از احتمال کشته شدن سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران در انفجارهای روز چهارشنبه دمشق خبر داد.



العربیه افزود: منابع اسرائیلی از احتمال کشته شدن قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران در انفجار روز چهارشنبه دمشق سخن گفتند.

العربیه در ادامه به نقل از سایت صهیونیستی "آروتز شوا" نوشت: «برخی از منابع خبری گفته‌اند که قاسم سلیمانی در جلسه مسئولان امنیتی سوریه که روز چهارشنبه ۱۸-۷-۲۰۱۲ در دفتر سازمان امنیت ملی این کشور برگزار شده بود، حضور داشت.»



این سایت می‌افزاید: «انفجار روز چهارشنبه دمشق که دفتر سازمان امنیت ملی سوریه را هدف قرار گرفت، به کشته شدن چند تن از سران نظامی و امنیتی این کشور انجامید. دولت سوریه تا کنون کشته شدن داود راجحه وزیر دفاع، آصف شوکت همسر خواهر بشار اسد و از شخصیت‌های کلیدی امنیتی، حسن ترکمانی رئیس کمیته بحران و هشام بختیار رئیس سازمان اطلاعات این کشور را اعلام کرده است.»



العربیه در ادامه درباره ویژگی‌های سردار سلیمانی می‌نویسد: «قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، بازوی برون مرزی سپاه پاسداران ایران به شمار می‌آید. گفته می‌شود او مدیر عملیات نیروی قدس در عراق، لبنان و همه کشورهای منطقه است. پیش از این خبرهایی از حضور او در سوریه در جریان بحران این کشور منتشر شده بود. وی طی این مدت دستکم دو بار به لبنان رفت و با حسن نصر الله دبیرکل حزب الله دیدار و گفت و گو کرد.»



این سایت در پایان یاد آور شد: «بجز اسامی رسماًٌ اعلام شده، هنوز منبع مستقلی هویت کشته شدگان را اعلام و یا تایید نکرده است. دقیقاًٌ مشخص نیست افراد حاضر در جلسه چهارشنبه چه کسانی بودند. در این روز جلسه کمیته بحران سوریه در دفتر سازمان امنیت ملی این کشور تشکیل شده بود.»

پیش‌تر رسانه های عربی و غربی بعد از انفجار روز چهار شنبه در دمشق اخبار کذبی مبنی بر انفجار بمب در محله های دیگر، زخمی شدن بشار اسد، فرار همسر بشار اسد به روسیه، اعلام پناهندگی روسیه به بشار اسد و....منتشر کردند که این اخبار یکی پس از دیگری تکذیب شد.




:: موضوعات مرتبط: سياسي , ,
:: برچسب‌ها: شهادت حاج قاسم در دمشق , شهادت حاج قاسم , قاسم سلیمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 1 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی