هاشميان بايدبه بهترين شکل خداحافظي کند
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ورزش3

هاشميان بايدبه بهترين شکل خداحافظي کند
علي کريمي يکي از لژيونر هاي سابق فوتبال ايران که به همراه مهدي مهدوي کيا، وحيد هاشميان، علي دايي و کريم باقري سال ها در سطح اول فوتبال آلمان بازي کرده اند،روز يکشنبه درگفتگويي درباره خداحافظي وحيدهاشميان از فوتبال، گفت: اين اتفاق براي هر فوتباليستي يک روز مي افتد و اميدوارم براي هر بازيکني به بهترين شکل اين مهم رخ دهد.

وي با اشاره به خداحافظي هاشميان از فوتبال ادامه داد: بازي کردن يا نکردن يک تصميم شخصي است و به طور حتم هاشميان پس از بررسي اين مساله به اين نتيجه رسيده که بهتر است ديگر به عنوان بازيکن براي هيچ تيمي به ميدان نرود.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران در ادامه با اشاره به بازيهاي وحيد هاشميان براي فوتبال ايران،افزود: او درطول دوران حضور درفوتبال براي تيم ملي کشورمان زحمات زيادي کشيده وخيلي وقت ها با گل هاي ملي که به ثمر رسانده دل فوتبال دوستان را شاد کرده است.

وي تصريح کرد: هاشميان با حضور در فوتبال آلمان نيز نماينده خوبي براي ما بود و توانست عملکرد موفقي در بوندسليگا داشته باشد که به همين دليل معتقدم بايد از او به بهترين شکل تقدير شود.

ملي پوش باشگاه پرسپوليس در باره برگزاري مراسم خداحافظي با شکوه براي وحيد هاشميان اظهار داشت: در اين مساله نبايد شک کنيم که بازيکن بزرگي چون وحيد هاشميان بايد در بهترين شرايط از فوتبال خداحافظي کند و بايد بدانيم که اين اتفاق براي هر بازيکني تنها يک بار رخ مي دهد.

هم بازي وحيدهاشميان در باشگاه پرسپوليس و تيم ملي ايران،خاطرنشان کرد: اميدوارم با برنامه ريزي دقيق براي اين چهره ارزشمند فوتبال کشورمان يک بازي دوستانه خوب برگزار شود و به طور رسمي از دنياي فوتبال خداحافظي کند.

بازيکن اسبق تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان، گفت: وحيد هاشميان در بهترين کلاس هاي مربيگري شرکت کرده و مدارک معتبري دارد و اميدوارم در صورتي که مربيگري رابراي آينده خودانتخاب کرد، در اين کار نيز همانند دوران بازيکني موفق باشد.

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس درخصوص وضعيت اين تيم و همچنين بازي نخست درليگ برترمقابل صنعت نفت آبادان،گفت: وضعيت تيم بسيارخوب است و پيروزي در ديدار مقابل صنعت نفت به بالا رفتن روحيه ما کمک زيادي کرد.


وي ادامه داد: شرايط خوبي براي ديدار با فجر شهيد سپاسي شيراز داريم که اميدوارم در اين بازي نيز بتوانيم سه امتياز را کسب و دل هواداران را شاد کنيم.

وحيد هاشميان بازيکن سابق تيم ملي کشورمان و نماينده فوتبال ايران در آلمان که مدت ۱۲ سال در ليگ اين کشور بازي کرد روز شنبه از دنياي بازيگري خداحافظي کرد.

علي کريمي لژيونر سابق فوتبال کشورمان در باشگاه پرسپولس و تيم ملي ايران با وحيد هاشميان همبازي بوده است و همراه با او روز هاي خوبي را براي فوتبال ايران رقم زده است.

تيم فوتبال پرسپوليس روزسه شنبه در هفته دوم ليگ برتر و در ورزشگاه آزادي بدون حضور هواداران به مصاف تيم فجر شهيد سپاسي شيراز مي رود.



:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: هاشميان , لژيونر هاي فوتبال ايران , مهدي مهدوي کيا , وحيد هاشميان , علي دايي , کريم باقري ,
:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : یک شنبه 1 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی