ژوزه: غیبت تماشاگران یک سوپرایز بد است
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از فارس

مانوئل ژوزه در نشست خبری پیش از بازی فردا با فجر سپاسی گفت: از اینکه اولین نشست خبری را در داخل خانه برگزار می‌کنم، خوشحالم. امیدوارم در این مدت رابطه خوبی با هم داشته باشیم. همیشه دنبال رابطه خوب با خبرنگاران هستم تا با آنها درست کار کنم. امیدوارم رابطه خوبی داشته باشیم؛ فارغ از هر نتیجه‌ای که پرسپولیس بگیرد.

وی عنوان کرد: نمی‌دانستم باید بدون تماشاگر بازی کنیم. این برایم یک سوپرایز بد بود. بدون تماشاگر بودن برای ما خوب نیست. غیبت تماشاگران ما برای حریف خیلی بدتر است. با این حال برایم خیلی مهم بود که بازی اول را برنده شویم. مخصوصا برای بازیکنان تا خودشان و کارشان را باور کنند.

سرمربی پرسپولیس افزود: فقط ۱۵ روزه است که تمرین می‌کنیم و در این مدت نمی‌توانستیم تیم را کاملا آماده کنیم. باشگاه با ۱۴ بازیکن قرارداد داشته و من فقط مسئول جذب نیلسون هستم. ۱۵ روزه نمی‌توان تیم را ساخت و نمی‌توان عادت سال‌های گذشته را تغییر داد.

ژوزه تاکید کرد: قبلا هم گفتم بازی‌های هفته اول سخت خواهد بود. من شعبده باز یا جادوگر نیستم اما تجربه زیادی دارم. با این حال نمی‌توان در مدت کم تیم را کاملا آماده کرد. هر چند بازیکنان جواب خوبی دادند.

وی گفت: باید در هر مسابقه طوری بازی کنیم که انگار یک فینال داریم و می‌خواهیم برنده باشیم؛ با تماشاگر یا بی‌تماشاگر. باید تیم خیلی خوبی باشیم و همیشه بهتر از قبل بازی کنیم. بعداز بازی با نفت آبادان هم گفتم این تنها ۳۵ یا ۴۰ درصد پرسپولیس بود. امیدوارم بتوانیم توانایی‌هایمان را بیشتر نشان دهیم تا بهتر بازی کنیم. برد از همه چیز مهمتر است. با کیفیت بازی خوب می‌توانیم راحت برنده شویم.

ژوزه با اشاره به سوابق خود گفت: ما کارمان را دیر شروع کردیم اما من ۳۶ سال است که مربیگری می‌کنم و آنچه مهم است برنده شدن است. تیم‌های من باید خوب بازی کنند و قول می‌دهم در آینده فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. در دیدار فردا هم به دنبال برد هستیم و می‌خواهیم بازی بهتری از بازی با نفت نشان دهیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به شرایط آب و هوایی آبادان تصریح کرد:‌ هوا در آنجا خیلی گرم بود و تیم حریف خیلی بیشتر از ما به هوا عادت داشت. با این حال جالب است که در آخر بازی ما آماده‌تر بودیم چون بازیکنان می‌خواستند برنده باشند و این خیلی مهم است. پرسپولیس چه در خانه و چه در خارج از خانه همیشه یک خواسته دارد و آن هم پیروزی است. تیم بزرگی مثل پرسپولیس باید در همه بازی‌ها به برد فکر کند. تماشاگران یار دوازدهم ما هستند و ما به آنها نیاز داریم. فوتبال بدون تماشاگر مثل غذای بدون نمک است.

ژوزه در مورد برگزاری تمرینات شبانه پرسپولیس در ماه مبارک رمضان گفت:‌ من قبلا هم تجربه ماه رمضان را داشتم. ۸ سال در مصر و یک سال در عربستان. شرایط همانگونه است. ساعت ۱۰ شب تمرین و ۱۰ شب بازی می‌کنیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا قراردادش را ثبت نمی‌کند، اظهار داشت: دلایل این کار به خودم و باشگاه مربوط می‌شود اما همه چیز به طور عادی حل می‌شود.

ژوزه در مورد اینکه بدون قرارداد فردا شب روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند یا نه،‌ گفت: بله فکر می‌کنم روی نیمکت باشم.

این مربی پرتغالی در مورد استفاده از جوانان در بازی اول خاطرنشان کرد: اسم‌ها ستاره نیستند، ستاره تیم ماست. بازیکنان زیادی در ایران داریم که اسم‌های بزرگی هستند. پرسپولیس می‌تواند خوشحال باشد که بازیکنان با تجربه و حرفه‌ای دارد؛ بازیکنانی که خاکی هستند و خودشان را ستاره نشان نمی‌دهند، بلکه برای جوان‌ترها الگو هستند. ستاره تیم ما خواهد بود. همه باید به تیم فکر کنیم.

ژوزه ادامه داد: در بازی قبل به خاطر گرمای هوا تیم را جوان‌تر به میدان فرستادم. کارهای تاکتیکی‌ هم بهتر انجام دادیم. در نیم ساعت آخر بازی هم از نظر فیزیکی بهتر بودیم و همه کار کردیم تا پیروز شویم. تعویض‌هایی که انجام شد به همین دلیل بود. سه بازیکن تعویضی برای بهتر کردن بازی به میدان آمدند و کار خود را انجام دادند و برنده شدیم.

وی گفت: مهم نیست چه کسی بازی می‌کند. مهم این است که تیم موفق شود و بازیکن چه تصمیمی در داخل میدان می‌گیرد. بازیکن باید در زمین نشان دهد که چرا فیکس بازی می‌کند. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم هر بازی باید بهتر از قبل باشیم اما ۱۵ روزه تیم را جمع کردن کار خیلی سختی است. با این حال هزار درصد مایه می‌گذاریم تا قهرمان شویم. از هواداران هم می‌خواهم کمک‌مان کند. وجودشان خیلی مهم است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه هافبک‌های این تیم مثل مدافعان و مهاجمان قدرتمند نیستند، گفت: ۱۵ روز است که کارمان را شروع کردیم. بازی قبل یک نمونه کوچکی از کار پرسپولیس بود. ساختن تیم مانند ساختمان سازی است و هر چه پایه قوی‌تر باشد تیم قوی‌تر است. اگر دفاع ما قوی‌تر باشد در بازی‌های آینده لیگ بهتر می‌شویم. ساختن دوباره زمان می‌خواهد. ما از نظر دفاعی قوی‌تر هستیم اما قدم به قدم همه چیز را درست می‌کنیم.

ژوزه در مورد اینکه نبرد با فجر سپاسی نبرد پیرمردهاست، گفت: پیرمردها نبردی نمی‌کنند بلکه فکر می‌کنند.

وی در مورد اینکه یاوری را می‌شناسد یا خیر،‌گفت:‌ نه من او را نمی‌شناسم.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: ژوزه , سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس , مانوئل ژوزه ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 2 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی