هزینه های پرسپولیس بیش از ۱۱میلیارد تومان
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از افکارنیوز

هزینه های پرسپولیس بیش از ۱۱میلیارد تومان
سرویس ورزشی افکار نیوز -مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که دوشنبه شب مهمان تلفنی برنامه ۹۰ بود، در ابتدای صحبت هایش شروع دوباره این برنامه را همزمان با آغاز لیگ دوازدهم به فردوسی پور تبریک گفت.

وی سپس تاکید کرد تصمیم داشته در ماه رمضان مصاحبه نکند اما برای پاسخگویی به سئوالات فردوسی پور و هواداران روی خط آمده است.

محمد رویانیان در خصوص ماجرای خودروهای اهدایی این باشگاه به برخی بازیکنان گفت: باشگاه پرسپولیس مبلغی را از برخی منابع طلب داشت که به جای آن به باشگاه خودرو تحویل داده شد.
 
وی ادادمه داد :در شان من نیست که به بازیکن خودرو بدهم بلکه تیم اجرایی من این خودرو ها را فروخته و پول آن را گرفته است، حالا ممکن است این خودروها به افرادی ناآشنا یا یک بازیکن فروخته شده باشد.

وی ادامه داد: سقف تعیین شده فدراسیون ۴۰۰ میلیون تومان بود که ۸۰ میلیون پاداش هم متمم آن بود و گفته بودند می توانید ۱۰ تا ۱۵ درصد به آن اضافه کنید یعنی ۵۵۰ میلیون تومان.

مدیرعامل پرسپولیس اظهار داشت: من اهل دروغگویی نیستم و در هر شرایطی صداقت را رعایت می کنم. من یک مدیر دولتی هستم، دولت از اولین روز حضورم در پرسپولیس ۴.۵ میلیارد تومان به این باشگاه کمک کرده و در مجموع کمتر از تیم رقیبم پول گرفتم. من از همینجا اعلام می کنم فصل گذشته هزینه بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس ۱۱ میلیارد تومان بوده و امسال هم ۱۰ تا ۱۵ درصد به این رقم اضافه شده است، پای این ادعا هم خواهم ایستاد. 

سردار رویانیان  ادامه داد: در مورد خودروها گفتند رویانیان با رانت دولتی این ها را وارد کرده اما من مجبور شدم از یکی از سایت ها به این خاطر شکایت کنم. من دولتی هستم و از یکجا حقوق می گیرم و جرات هم ندارم بیشتر از آن پولی دریافت کنم. 

اگر عمری باشد و شرکت هولدینگ پرسپولیس را با شرکت هایی که در خارج از کشور ایجاد می کنیم تاسیس کنم، این باشگاه را آنقدر اقتصادی می کنم که به هیچ منبع دیگری نیازی نداشته باشد.

رویانیان تاکید کرد : اینکه شما می گویید کریم انصاری فرد بیشتر از یک میلیارد از سایپا گرفته و با کمتر از این رقم حاضر نمی شود برای پرسپولیس بازی کند، من از شما می خواهم ابتدا مدارک قرارداد یک میلیاردی انصاری فرد با سایپا را ارائه کنید بعد من رقم قرارداد او را اعلام می کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص قرارداد مانوئل ژوزه و منابع تامین آن گفت: من سال گذشته وقتی دنیزلی را به پرسپولیس آوردم ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد ۱۸ ماهه او را پرداختم اما وقتی علیرضا حقیقی را ترانسفر کردم، این پول به حساب باشگاه برگشت یعنی پولی که از جیب ما خارج شده بود بازگشت و این منافاتی با هم ندارد. این از درایت من بود که این پول را به صورت دلار پس انداز کردم و همین مبلغ را برای امضای قرارداد با مانوئل ژوزه هزینه کردم.

رویانیان در خصوص قراردادهای نجومی خلعتبری و نکونام با استقلال و سپاهان گفت: هر ۲ بازیکن ملی پوش هستند و ارزشمند به همین خاطر دوست ندارم در این خصوص توضیح بدهم اما ارقامی که از سوی استقلال و سپاهان مطرح می شود را قبول ندارم چرا که این ها در مذاکره با پرسپولیس هم رقم های بالایی درخواست کرده بودند. این تقصیر فتح الله زاده نیست که اوساسونا برای رضایتنامه نکونام پول می خواهد، اگر ما هم او را جذب می کردیم همینطور بود اما ارقامی که به این ها پرداخت شده خیلی بیشتر است. من توقع ندارم آقایان به صورت شفاف در این خصوص صحبت کنند اما منصف باشند و از من که به عنوان مدیرعامل پرسپولیس همیشه راست می گویم انتقاد نکرده و از حرف هایم سوء استفاده نکنند.

رویانیان در پایان در خصوص رقم قرارداد سید جلال حسینی که گفته می شود بیشتر از یک میلیارد تومان است، گفت: سیدجلال بیشتر از سقف تعیین شده فدراسیون فوتبال از پرسپولیس پول گرفته است.



:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: سردار رویانیان , مدیرعامل باشگاه پرسپولیس , برنامه ۹۰ , ماجرای خودروهای اهدایی ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : سه شنبه 3 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی