چهره کميته داوران فدراسيون عوض مي‌شود
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از مهر

کميته داوران فدراسيون فوتبال يکي از کميته‌هايي بود که بعد از انتخابات فدراسيون فوتبال دستخوش تغييراتي شد، بدين شکل که مهدي تاج نايب رئيس پيشين فدراسيون فوتبال از کميته داوران خداحافظي کرد و جاي خود را به فريدون اصفهانيان داد.

با وداع مهدي تاج از کميته داوران فدراسيون فوتبال و آمدن فريدون اصفهانيان هميشه شايعاتي در خصوص تغييرات اين کميته به گوش مي‌رسيد، کميته‌اي که تا پيش از اين با حضور حسين عسگري، سيدرضا غياثي، اسماعيل صفيري و فريدون اصفهانيان و رياست تاج فعاليت مي‌کرد.


با گذشت حدود يک سال از آغاز فعاليت هيات رئيسه کميته داوران با ترکيب ياد شده ظاهرا قرار است تغييراتي در اين هيات ايجاد شود. فريدون اصفهانيان، رئيس کميته داوران که با انتخاب اعضاي هيات رئيسه فدراسيون فوتبال مسئوليت اين کميته را برعهده گرفته است، بايد ترکيبي چهار نفره را در کنار خود گرد آورد و هيات رئيسه کميته داوران را تکميل کند.


اصفهانيان براي حضور در هيات رئيسه کميته داوران دو فرد موجه از جامعه داوري را انتخاب کرده که در اين رابطه حتي موافقت اعضاي هيات رئيسه فدراسيون فوتبال نيز جلب شده است. گزينه‌هاي اصفهانيان براي حضور در کميته داوران محمد فنايي و مسعود مرادي هستند که از ميان آنها به احتمال فراوان فنايي به عنوان نايب رئيس در کميته داوران فعاليت خواهد کرد.


محمد فنايي در برنامه دوشنبه شب 90 به صورت تلويحي اين موضوع را تاييد کرد و از گفتگوي خود با فريدون اصفهانيان براي حضور در هيات رئيسه کميته داوران فدراسيون فوتبال خبر داد.


به غير از محمد فنايي و مسعود مرادي، ديگر اعضاي هيات رئيسه کميته داوران رضا غياثي و اسماعيل صفيري خواهند بود که در يک سال گذشته نيز در کميته داوران حضور داشتند.


براساس قوانين فدراسيون فوتبال دپارتمان داوري فدراسيون زيرمجموعه کميته داوران است و مجري سياست‌هاي اين کميته. برهمين اساس بايد منتظر تحولاتي در دپارتمان داوري فدراسيون نيز باشيم که پيش از اين با رياست حسين عسگري مديريت داوران را عهده دار بوده است.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: کميته داوران فدراسيون , رئيسه کميته داوران , محمد فنايي , مسعود مرادي , رضا غياثي , اسماعيل صفيري ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 5 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی