این بازیگر را بی خود بزرگ نکنید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از همراهان نیوز

به گزارش همراهان نیوز ، در چند وقت اخیر رسانه های مجازی کشور به موضوع بازیگری سخیف و بی حیا و بی فرهنگی مانور خبری می دهند و هر روز از فحشای این بازیگر خبر ارسال می کنند!

اولین بمب خبری که از گلیشفته فراهانی بیرون آمد ، که بی حیایی و بی فرهنگی خود را به تمام دنیا نشان داد ، تمام ایرانی ها از آن با خبر شدند و واکنش منفی نسبت به آن نشان دادند.

در پی برهنگی گلشیفته فراهانی در مقابل دوربین و واکنش منفی افکار عمومی و حتی خانواده اش در برابر این اقدام وی ،دوستان گلشیفته فراهانی نیز به افشاگری در مورد یکی از علتهای این عمل زشت وی دست زدند.

دوستان (البته هم اکنون سابق) او می گویند که گلشیفته ۲ سال پیش از شوهرش جدا شده و در این مدت تقریبا هیچ پیشنهاد مهمی برای بازیگری نداشته است.

گلشیفته که در این مدت با بیکاری مواجه شده بود وضع مالی خوبی نداشت و گاهی برای امرار معاش خود مجبور بود در ساعت های خلوت، به خیابان های پاریس رفته و ساز بنوازد تا بتواند هزینه زندگی خود را تامین کند. وی برای اینکه در این حالت شناخته نشوند نقاب به صورت خود می زد.

دوستان وی گفته اند پس از آنکه گلشیفته با این شرایط روبرو شد و می رفت که کاملا به فراموشی کامل سپرده شود دست به اقدام اخیر زد و تلاش کرد تا با عریان شدن در برابر دوربین دوباره جلب توجه کند و حداقل مورد توجه جامعه غرب قرار گرفته و به ذهن ها برگردد.

در کشور مسائل خیلی مهم تر از این موضوع وجود دارد ، وی با این حرکت خودش را می خواهد معروف تر کند و رسانه ها را با این حرکت می خواهد تحریک کنند ، که از آن به هر نحوی خبر بزنند !

روز به روز این بازیگز سینما به هر نحوی که شده است ، خودش را معروف تر کند و روز به روز بی فرهنگ تر و بی حیا تر می شود.

حال خود شما قضاوت کنید ، این درست است هر خبر از وی را در رسانه های انتشار کنیم ؟




:: موضوعات مرتبط: فرهنگ/هنر , ,
:: برچسب‌ها: گلیشفته فراهانی , برهنگی گلشیفته فراهانی ,
:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : پنج شنبه 5 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی