نمي‌گذارم استقلال مثل پرسپوليس فصل قبل شود
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از ایسنا

نمي‌گذارم استقلال مثل پرسپوليس فصل قبل شود

امير قلعه نويي در نشست خبري پيش از بازي استقلال و ذوب آهن اظهار كرد: با توجه به اين كه بازي قبلي را واگذار كرديم، بازيكنان از نظر روحي و رواني دچار مشكل شدند و به همين دليل بعد از آن بازي سعي كرديم كه روي مسايل روحي و رواني بيشتر كار كنيم. از همين رو با بازيكنان صحبت كرديم و شرايط حاكم بر باشگاه و آينده‌ آنها را توضيح داديم و فكر مي‌كنم كه امروز نسبت به روز گذشته از اين نظر شرايط بهتري پيدا كرديم. از نظر فني هم نياز داريم كه چند بازي بگذرد. من از بازي هفته‌ نخست راضي نبودم، ولي در برابر سايپا بهتر از بازي قبلي كار كرديم، هر چند معتقدم گل دومي را كه دريافت كرديم روي شرايط خاصي بود. از بازي برابر ذوب آهن شرايط تيم ما بهتر خواهد شد.

قلعه نويي درباره اتفاقات روي سكوها در ديدار برابر سايپا گفت: اعتقاد دارم كه مردم بايد حرفشان را بزنند و نبايد نگاه‌مان تك بعدي باشد. هر كسي مي‌تواند فردي را كه دوست دارد، تشويق كند، اما نبايد اين تشويق‌ها به گونه‌اي باشد كه به تيم لطمه بزند، پرسپوليس سال گذشته مي‌تواند نمونه خوبي براي اين مساله باشد. البته به لطف خدا و اهل بيت نمي گذارم كه كار به آنجا بكشد.

وي افزود: تعجب من از اين است كه تيم در بازي قبلي پيروز شده است و بازيكنان به عشق همين مردم كار مي‌كنند. متاسفانه بعضي از هواداران بايد معرفت و نمك شناسي داشته باشند. من به عنوان سرمربي از بزرگ‌ترين قرارداد تاريخ فوتبال گذشتم و عده‌اي از بازيكنان هم قرارداد كمتري نسبت به سال گذشته بسته‌اند. پژمان منتظري از قرارداد آنچناني خودش گذشت. جواب آنها چنين رفتاري نيست.

قلعه نويي اضافه كرد: بازيكنان مي‌‌خواهند برابر اين كار موضع بگيرند و چنين برخوردي با پژمان منتظري كه از يك ميليون و ۲۰۰ هزار دلار به خاطر استقلال گذشت، كم لطفي است. البته بايد بگويم كه ما هم بايد خوب بازي كنيم كه مخالفان ما هم اعتقاد پيدا كنند كه استقلال تيم خوبي است. من معتقدم كه آن تشويق‌ها خودجوش بوده است، ولي اين كه از دقيقه ۶۵ چنين برخوردي كنيم درست نيست و از طرفي به تمدن و فرهنگ ۹ هزار ساله خود مي‌باليم، اما با اين وجود چنين برخوردي هايي با بازيكناني كه پنج هفته‌ سخت را گذرانده‌اند و دو هفته‌ بدون دريافت يك ريال پول كار كرده‌اند درست نيست، غير از استقلال ساير تيم‌ها مبلغي را دريافت كرده‌اند، ولي از اين رفتارها تعجب مي‌كنم، بعضي از مردم ما به سمتي پيش مي‌روند كه صبح زنده باد مي‌گويند و ظهر چيز ديگري.

سرمربي استقلال درباره پيشنهاد تيم‌هاي قطري به بازيكنان استقلال گفت: براي من جاي تعجب دارد، چرا حالا كه ليگ شروع شده است، همه بازيكنان ما را مي‌‌خواهند، هر درخواستي كه آمده است براي كاپيتان هاي استقلال بوده است. پيشنهادهايي براي جذب زندي، نكونام، جباري، منتظري آمده است و ساموئل هم از بيرمنگام پيشنهاد دارد. نمي‌دانم چرا اين پيشنهادها قبل از ليگ داده نمي‌شد. دو هفته‌ است كه كار را آغاز ‌كرده‌ايم.

قلعه نويي درباره تيم فوتبال ذوب آهن نيز گفت: ذوب آهن تيم بسيار خوبي است، خصوصا در بازي برابر صبا فوتبال منطقي را ارائه داده است و فردا نيز ديدار بسيار سختي برابر آنها خواهيم داشت. ضمن اين كه براي افزايش انگيزه بايد در اين بازي پيروز شويم، اما به هر حال نتيجه‌ دست خدا است.

وي در پاسخ به اين سوال كه در برابر پيشنهادهايي كه براي بازيكنان استقلال آمده است، چه اقدامي انجام خواهد داد؟ گفت: از نظر فني من تصميم گيرنده هستم، چرا كه بايد جوابگوي مردمي باشم كه بعضي از آنها از دقيقه ۶۵ آن چنان شعار مي‌دهند. درصد كمي از هواداران ما بدتر از اهل كوفه شده‌اند. درباره اين مساله دو بحث وجود دارد، بحث اول اين است كه روي اين بازيكنان حساب ويژه‌اي باز كرده‌ام و حتي براي نفر بيست و يكمي كه جذب ‌كرده‌ايم هم برنامه داريم. اين كه آنها در شرايط مسابقه بگويند كه مي‌‌خواهند جدا شوند، حرفه‌اي نيست. من به خود آنها هم گفته‌ام كه شما قلعه نويي و من بازيكن. آيا قبول مي كرديد، خود آنها گفتند كه اين كار را نمي‌كردند. من نگاه فني‌ام را كتبي به باشگاه داده‌ام و در حالي كه در شرايط مسابقه حضور داريم جواب من منفي است. باز اگر اين مساله در نيم فصل اتفاق مي‌افتاد، مي‌توانستيم اجازه دهيم كسي كه دلش با تيم نيست، برود. حدود يك هفته‌، ۱۰ روزي است كه اتفاق خاصي در حال رخ دادن است.

او همچنين درباره اين كه گفته مي‌شود زندي براي تست پزشكي به قطر رفته است، گفت: از اين موضوع اطلاعي ندارم. او ديروز با تمرين كرد و فكر نمي‌كنم كه به قطر رفته باشد.

قلعه نويي درباره استفاده از نكونام در بازي گذشته گفت: جواد نمي خواست در آن بازي به ميدان برود و حتي دستياران من هم گفتند كه شرايط آرماني را ندارد و خود نكونام هم گفت كه حداقل يك نيمه بازي كند، ولي من تصميم نهايي را گرفتم و خودم گفتم كه بازي كند.

وي در ادامه نشست بيان كرد: هر باشگاهي سايت مخصوص به خودش را دارد و اخبار مطمئن باشگاه را در اين سايت مي‌توان دنبال كرد، ولي همه مطالب روزنامه‌‌ها ۱۰۰ درصد درست نيست. بحث روابط عمومي و مسئول رسانه اي زير نظر خود فتح‌الله‌زاده است و بخش فني بر عهده من است.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال كه نبود او روي نيمكت،‌ در عملكرد استقلال تاثيرگذار بود يا خير؟ گفت: همكاران من افراد قوي هستند و من اعتقاد دارم كه در كل خوب نبوديم، بود و نبود من روي تيم تاثير گذار نيست چرا كه خود صالح مربي بزرگي است و سرمربي هم بوده است.

 




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: پرسپوليس فصل قبل , زندي , نكونام , جباري , منتظري , ساموئل , بازی های استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : دو شنبه 9 مرداد 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی