" کي روش " و " شهردار تبريز " تماشاگران ويژه ديدار شهرداري و استقلال
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش جارنیوز به نقل از آریا

آريا -ديدار ديشب دو تيم فوتبال شهرداري تبريز و استقلال تهران در حالي در ورزشگاه آزادي برگزار گرديد که کارلوس کي روش سرمربي نامدار تيم ملي و مهندس نوين شهردار ورزش دوست تبريز تماشاگران ويژه اين ديدار حساس بودند.
به گزارش خبرگزاري آريا از تبريز ،ديدار حساس دو تيم فوتبال شهرداري و استقلال شامگاه ديروز در حالي برگزار گرديد که سرمربي تيم ملي فوتبال ايران و شهردار تبريز با حضور در جايگاه ميهمانان ويژه استاديوم آزادي ، از نزديک نظاره گر جدال اين دو تيم در هفته سي و دوم ليگ برتر بودند.
گفتني است کارلوس کي روش که تيم ملي جمهوري اسلامي ايران را براي صعود به جام جهاني 2014 برزيل آماده مي کند ، درصدد است تيمي پرقدرت براي حضور در دور نهايي رقابت هاي گروهي منطقه آسيا بسازد و درست از همين روست که وي حضور در ورزشگاه هاي کشور به منظور انتخاب بازيکنان شايسته را در دستور کار خود قرار داده است.
شهردار تبريز نيز با توجه به شرايط حساس تيم فوتبال شهرداري در ليگ برتر ، براي روحيه دادن به تيم و افزايش انگيزه نزد بازيکنان و کادر فني ، اين ديدار حساس را از نزديک نظاره گر بود.
خاطرنشان مي شود نمايش قابل قبول بازيکنان تيم فوتبال شهرداري تبريز در جدال با استقلال تهران و متوقف کردن يکي از تيم هاي مثلث قهرماني ليگ برتر در خانه خود باعث شد که سرمربي تيم ملي فوتبال ايران چندين بازيکن شهرداري را براي دعوت به اردوهاي آماده سازي تيم ملي زيرنظر بگيرد.




:: موضوعات مرتبط: ورزشي , ,
:: برچسب‌ها: کي روش , تيم ملي , استقلال تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : اسماعیل اسدی خواه
ت : شنبه 9 ارديبهشت 1391
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی